405. شش

دیشب که بابات نبود و تو با خوشحالی جاش رو  اشغال کردی و کنارم  خوابیدی,   موهای نرم و خوش بوتو که نوازش کردم و بوسیدمت, رفتم به شش سال پیش, شب قبل از تولدت  و یه دنیا خاطره و حس  جور وا جور ریخت تو وجودم!  چه قدر بزرگ شدی پسرکم! پسر کوچولوم داره می ره کلاس اول! و من چه قدر بزرگ تر شدم, پخته تر و عاقل تر! مادر شدن با اون همه عشق و گذشت  و فداکاری که لازمه شه آدمو خیلی تغییر می ده  و حال و هواشو کلا عوض می کنه! و من ممنون خدام که فرصت این تحول  رو به من داد.



بیشتر از این که آرزوهای معمول مامان ها رو برات داشته باشم, این که تو درس هات موفق باشی, دانشگاه یه رشته خوب قبول بشی , یه شغل خوب داشته باشی و این جور چیزها, از خدا می خوام کمکت کنه درست و سالم زندگی کنی, که شاد باشی و با اعتماد به نفس. شاکر باشی و قشنگی های زندگی و داشته هات رو خوب ببینی و درست ازشون استفاده کنی...

تولد شش سالگیت مبارک عزیز دل مامان
و ششمین سالگرد مادری من!

نظرات 11 + ارسال نظر
آفرین یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 01:14 ب.ظ

مبارکه! ان شاء الله که روز به روز موفقیتاشو ببینید. ان شاءالله دومادیش!

سلامت باشی.

رضوان یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 02:28 ب.ظ

گلی جون تولد گل پسرت مبارک

ایشالا دعای خوبت در حق عزیزان خودت و همه بچه های این سرزمین برآورده بشه.

ممنونم
الهی آمین

مهرانه یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 02:47 ب.ظ http://mehraneh1362.blogsky.com

سلام عزیزم تولد گل پسر رو تبریک میگم ان شالله همیشه سلامت و شاد باشید امیدوارم دامادش کنی عزیزم

سلام
خیلی ممنونم.

مگهان یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 03:27 ب.ظ

خدای من ... یه مرد کوجک که بزرگ شده ...
سالگرد اولین حسای مامانه ت مبارک بانو

گیس گلابتون یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.gisgolabetoon.ir

تولد پسر نازنینت مبارک گلابتون عزیز
من نوشته هایت را بسیار دوست دارم. ساده و صمیمی
متشکرم که می نویسی

ممنونم
نظر لطفتونه.

کوثر یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 07:47 ب.ظ http://manare.blogsky.com

سلام گلم
مبارک باشه، برای دعاهای قشنگت، آمین می گم.
ان شاءالله سالم وصالح بزرگ بشه و عاقبت بخیر بشه...

سلام
خیلی ممنونم.

مونا-همگروهی فلای لیدی- یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام.مبترکه تولد گل پسر.چه آرزوی قشنگی برای گل پسر کردید.احسنت.عاقبت بخیر بشه.برام دعا کن.

سلام
ممنون همگروهی عزیز!

فانوس یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 11:52 ب.ظ http://mimfanoos.blogfa.com

مبارکه مبارکه
پسر کلاس اولی تولدت مبارک
مامانش مبارک باشه
دیگه یه مامان ِ بزرگ شدی

زیر این آسمون آبی (فاطیما) دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 11:12 ق.ظ

آخی
تولدش مبارک
انشالله سالیان سال زنده باشه و سالم وشاد زندگی کنه

سلامت باشی.

نوا سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 12:44 ب.ظ

تولد شش سالگی مبارک
شش سالگی مادری شما هم مبارک

کوثر جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 01:02 ب.ظ http://manare.blogsky.com

سلام...
من اینجا تبریک نگفتم؟! حالا دوباره می گم...
خیلی مبارک باشه، تولد بچه ها، بیش از خودشان، مادرها را خوشحال می کند، اینکه ثمره زندگیشان هر روز قد می کشد وبلند می شود...
ان شاءالله هماره سالم وصالح زیر سایه پدر ومادر عزیزش.

پ.ن: واقعا خوابیدن روی تخت پدر و مادر خیلی مزه می دهد. خیلی.......

سلام
گفتی!
خیلی ممنون از لطفت. ان شاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد