404

از هفته پیش که مدرسه گل پسر جلسه معارفه گذاشتن با یه کلیپ  در ابتدا که مدام می خوند"باز آمد بوی ماده مدرسه"!  و لیست لوازم التحریر, کتابای کمک اموزشی, لباس فرم مدرسه, برنامه درسی و دعوت نامه جشن اغار سال تحصیلی رو تحویل دادن, دیگه برام قطعی و مسجل شد که تعطیلات تابستونی مون _ که امسال برخلاف سال های قبل کش دار و کسل کننده نبود و حسابی سرم با  رسیدگی به خونه وبازی با بچه ها و قلاب بافی گرم  بود _ رو به اتمامه و باید نهایت استفاده رو ازش برد!

خیلی دلم مسافرت می خواد ولی شازده  حسابی درگیر کاره و هیچ همکاری نمی کنه در این زمینه! کلا امسال هیچ جا نرفتیم. بعدش هم که گل پسر مدرسه ای  می شه و دیگه هیچی!

یه روز تصمیم گرفتم بریم پارک پیک نیک, اما با هر کس  تماس گرفتم تا همراهی مون کنه, یا نبود, یا کار داشت, یا خسته بود و حال نداشت!!! آخرش خودم بچه ها رو برداشتم  و به صرف ناهار رفتیم پارک. به بچه ها خیلی خوش گذشت و حسابی بازی کردن. اما من خیلی خسته شدم! وقتی برگشتیم  با خوش خیالی تمام تصور می کردم که بچه ها از خستگی بیهوش می شن و منم می خوابم,  اما به جای خوابیدن تا تونستن تو سر و کله هم زدن و جیغ و داد کردن و منو خسته تر!


امسال چندان مشتاق اومدن پاییز نیستم وقتی باید هر روز صبح زود بیدار بشم, سرویس مدرسه باشم و با یه بچه کلاس اولی سر و کله بزنم!


+از معلم گل پسر خیلی خوشم اومد. جوونه و قیافه مهربون و دل نشینی داره. پارسال روز جشن شکوفه ها دیده بودمش  و دلم خواسته بود معلم کلاس اول گل پسر بشه که شد شکر خدا! امیدوارم گل پسر هم ازش خوشش بیاد و باهاش ارتباط خوبی برقرار کنه.


نظرات 7 + ارسال نظر
مشاور شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 08:50 ب.ظ

تنهایی درد بس پیچیده وتلخیست
مثل تلخی چایی که غروب جمعه تنها می نوشی وهیچ کس حتی برایت دست تکان نمی دهد
گروه مشاوران طلوع مینا جمع های صمیمی ودوستانه مشارکت محور گروه درمانی را برای شما وپایان احساس تنهاییتان ایجاد کرده است
بحث و گفت وگو
صندلی داغ
تداعی معانی
مشاوره خصوصی
زیر نظر مشاوران خانواده ، ارائه تکنیک ، ارائه راه کار
مشاوره تحصیلی
دیگر تو تنها نیستی .دست هایت را به من بده .حرفت را به من بگو .....

نوا یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 12:06 ق.ظ

من فردا جلسه دارم وامیدوارم همه چیز خوب پیش بره
واقعا تابستان تموم شد وماها هم شبیه بقیه مادرانی که فرزندان محصل دارن میشیم هرروز مدرسه مشق واموزش وسوال وسوال

بله! خدا کمکمون کنه!

آفرین یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 12:09 ق.ظ

من دلم ضعف میره برای اول مهر!

خانم معلم نمونه!

صهبا یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.sahba44.blogfa.com

بابایی ما را دعا کنید . لطفا

مامان آویسا یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 01:06 ب.ظ

افسانه یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 11:08 ب.ظ

حظ میکنم از روحیه فوق العاده ای که دارین ایتم از برکات ایمان قوی در دل شماست
انشالله گل پسر پله های موفقیتو یکی یکی طی کنه و کلی مامانشو خوشحال کنه
وبلاگتون حال و هوای خوبی داره
امشب شب وفات امام جوادالائمه ست ازتئن شدیدا التماس دعا دارم

نظر لطفتونه.
ان شاالله.
محتاجم به دعا.

زیر این آسمون آبی (فاطیما) دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 11:11 ق.ظ

آخی گل پسر میره کلاس اول
چه خوب
به سلامتی

گرچه تازه شروع خستگی های مادرانته اما یاد گرفتنش هم شیرینه
هردوتون موفق باشید

بله! کارم دراومده!
ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد