400. واکسن خر است!

دو تا واکسن هم زمان به دو فرزند دلبندمان _شش سالگی و هجده ماهگی_ نتیجه اش دو روز سخت و طاقت فرساس که مدام صدای گریه تو گوشمه, باید  تب بچه ها رو چک کنم, سر وقت  استامینوفن بهشون بدم, ناز یکی رو بکشم و اون یکی رو مدام تو بغلم راه ببرم تا جایی همه بدنم درد بگیره...!!!



خانوم کوچولو با اشکای گوله گوله و سوزناک ترین لحنی که تا حالا ازش سراغ داشتم به پاش اشاره می کرد و می گفت :"درد"!

گل پسر هم سوال فلسفی براش پیش اومده بود که اصلا برای چی باید واکسن زد و کلی توضیحات علمی در حد فهم یه پسر شش ساله تب دار در مورد لزوم واکسن زدن براش ردیف  کردم تا یه کم از مسایلش حل بشه!!!

عصر بهش گفتم یه کوسن از کنار دستش بهم بده, با  یه لحن خیلی شاکی گفت:"مامان! آخه من با این دست درد کرده ی واکسن زده باید بهت کوسن بدم؟! اصلا درک نمی کنی ها!!!"

امیدوارم  تا فردا طوفان واکسن در خونه ما به آرامش کامل برسه! چه قدر خوشحالم که واکسیناسیون گل پسر تکمیل شد و خانوم کوچولو هم تا چند سال دیگه واکسن نداره!



نظرات 16 + ارسال نظر
نوا دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 02:53 ق.ظ

کاملا درک میکنم چون تمام واکسیناسیون بچها ما همینطوری دوبله بود این اخری واکسن شش سالگی جزو سختترینها بود تب وبدن درد بد والبته درک خود بچها که بیشترشده بود وهیچ رقمه شرایط گول زدن نداشتیم کاملا درک میکردن وخیلی سخت گزشت

تو که واقعا همه کار بچه داریت سخت تر بوده! خدا قوت!

رضوان دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 07:56 ق.ظ

گلی جون واقعا خوب گفتی واکسن خر است

اما تب کردن بچه خیلی خرتر است. جان آدم رو میگیره

بهار دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 08:44 ق.ظ

یعنی واقعا اینقدر واکسن 18 ماهگی سخته ؟!!
انشاله که بچه های گلتون زودتر سرحال و خندان شن

بله برای بچه های من که سخت بود!
سلامت باشی.

مائده دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 09:44 ق.ظ

الهیییی.. ناز نازیا.. خدا حفظشون کنه براتون بانو.

سلامت باشین.

زن متاهل دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام دوست خوبم
درکت میکنم سر دخترکم از این اشک های گوله گوله زیاد داشتم
ولی پسرکم پسرک صبور سر هیچ کدان از واکسن هاش اذیت نکرد
اصلا تب نمیکرد واکسن هیجده ماهگی اش را که زدم اتفاقی شبش مهمان داشتم و آخرای شب یادم آمد امروز پسرک واکسین زده
انشالله که دیگه تا الان تب و مشکلاتش برطرف شده باشه

سلام
چه خوب که پسرک صبوره! خدا حفظ کنه دسته گلاتو.

مریم دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 12:10 ب.ظ

واقعا خر است من دیروز بعد از واکسن اول که تو بیمارستان زدند و خودم بالا سر دخترم نبودم دیروز واکسن دو ماهگیشو زدم جیگرم کباب میشه وقتی مجبورم تو خواب بیدارش کنم و قطره بهش بدم خوش به حالت که حداقل پروسه گل پسر تموم شده

طفلکی!
پروسه گل دختر شما هم تموم میشه بالاخره...

بلورین دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 02:47 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com

این واکسن زدن هم معضلیه برای خودش...
من دیگه تا یکسالگی فاطمه راحتم

معضل بزرگی هم هست!

بلورین دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 02:50 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com

این عنوان پستت من و کشته
واقعا خره

مگهان دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 05:35 ب.ظ

امیدوارم زود زود وضعیت بچه ها بهتر شه...طفلی مامانا چقدررر سختی می کشن سر هر واکسن و هر سرما خوردگی کوچیک و هر بحران ریزی :( ...

+ روز خانوم کوچولو هم مبارککک :)

مادری و دردسرهای بسیار!
ممنون از لطفت.

مامان آویسا سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 05:31 ب.ظ

واکسن خر است

من و دخملی چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 12:39 ق.ظ

بالاخره زدی؟
واقعا چقد وحشتناکه این واکسن سه گانه،
ما از پس یکیش بر نمیاییم خدا بهت توان بده،

بله بالاخره!!!
سلامت باشی.

انار چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 09:32 ق.ظ http://ladypomegranate.persianblog.ir

سلام ، چه شجاعتی !یکی از دلایلی که من بچه بعدی رو نمیارم همین واکسن هجده ماهگیه ، قدر هجده تا واکسن پدر ما رو درآورد ، حالا فکر کن دو تا باشن همزمان !
موفق باشید !!!

سلام
یعنی تا این حد؟!
سلامت باشی.

فانوس چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 04:28 ب.ظ http://mimfanoos.blogfa.com

عزیزم چقدر سخت دو تایی با هم
الان نزدیک دو ماهه که ماهور واکسن زده هنوز میگه واسکن زدم اوخ شدم

آخی طفلک!

بهار پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 12:13 ق.ظ

خسته نباشی.خب چرا هر دو شو با هم؟ یکیشو میذااشتی دو سه روز بعد که بهت فشار نیاد.مثلا واکسن پسری رو دیرتر میزدی

سلامت باشی.
چون رفتن تا درمونگاه سخت بود برام. یه دفعه اش کردم دیگه!

دلارام پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 07:59 ب.ظ

من از بهداشت میترسم ولی شکر خدا واکسن 6سالگیش اذیت نکرد قبلا صبح میرفتیم بهداشت شب دکتر

پروسه سختیه!

قاصدک پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 10:42 ق.ظ

ای جونم... اون کلمه سوزناک "درد" خانوم کوچولو رو انگار منم شنیدم... ای جان... عزیزم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد