رمضان مبارک

ماه عزیز خدا داره میاد.

امسال انگار بیشتر از هر سال منتظرش بودم. منتظر سحرها و افطارهاش, روزه و دعاهاش, برکات و رحماتی که بیشتر از هر وقتی نازل می شه و آغوش خدا که از همیشه بازتره...

این شعبان رو دوست داشتم! خاص بود و لطیف. با وجود همه ناخوشایندی های اطراف یه جورایی دلم انگار آروم بود به لطف خدا و چی مهم تر از آرامش دل؟! حالا رفتن این عزیزِ دوست داشتنی, فقط با انتظار رمضان عزیزتره که دلگیر نیست و من چه قدر امید بستم به ماه مبارک خدا و به مهربونی بی حدش...


خونه تمیز و مرتبه  از فکر این که امشب اولین سحری رو درست می کنم و فردا اولین سحر ماه مبارکه و من بعد از دو سال می خوام روزه بگیرم به وجد میام!



رمضان کریم در حالی شروع می شه که اوضاع خیلی از کشورهای اسلامی به سامان نیست. مسلمون های زیادی در جنگ و خون رمضان رو آغاز می کنن. بیایم امسال تو دعاهای سحر و افطارمون بیشتر از همیشه برای بهبود اوضاع جهان به دست مصلح کل دعا کنیم...


انشاالله برکات و خیرات این ماه شامل همه مون بشه. رمضانتون شیرین و التماس دعا!


نظرات 7 + ارسال نظر
آفرین پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 12:22 ق.ظ

رمضان مبارک! التماس دعا!

محتاجیم به دعا

نرجس شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 12:26 ق.ظ http://narjeskhanom.blogfa.com

رمضان بر شما مبارک!
برعکس من امسال اولین سالیه که اصلا روزه نمی گیرم. خیلی عجیب غریبه. احساس عذاب وجدان دارم!!!
خدا ان شالله زودتر منجی اش رو برسونه تا این جنگ و خون ریزی ها بالاخره تموم بشه. چون قبل از اومدن آقامون که امیدی به پایان این جنگ ها نیست. روز به روز هم بدتر می شه...
خیلی التماس دعا

حس ناخوشایندی داره! اما دا ر شکر که به اطر سلامت نی نیه!

انشاالله.

مگهان شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 08:04 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

دیروز خیلی ها بهم گفته بودن دعاشون کنم سر افطار و سحر یا هر زمانی ...

اون وقت تمام دیروز من می اومدم دوستامو یاد بیارم شما می اومدی تو ذهنم!!! و انگار ذهنم خالی از همه و پر از تو شده بود بانو... خیلییی برام عجیب بود.
دوست داشتم بهت بگمش حتما...:)
حس خوبی بود

وای چه عالی!!! خیلی ممنونم ازت.

بلورین شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 07:12 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com

وایی گلی باورت میشه منم با امسال دو ساله که روزه نمیگیرم...اینقدر دلم تنگه که نگو...امیدوارم سال بعد بتونم...چون خانم گل ما سال اینده یه سال و نیمه شه بازم شیر میخواد هنوز...من و هم.دعا کن با حسای قشنگت...

انشاالله همه رو جبران میکنی. سال آیندهرو هم احتمالا میتونی چند تا درمیون بگیری.
محتاجم به دعا.

خانم اردیبهشتی یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 01:04 ب.ظ http://mayfamily.blogsky.com

سلام
من هم برای همه دنیا صلح و آرامش آرزومندم

علیک سلام

قاصدک دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 10:16 ق.ظ

التماس دعا گلابتون عزیز

محتاجم به دعا

گیس گلابتون دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 01:11 ب.ظ http://www.gisgolabetoon.ir

روزه و نمازتان قبول گلابتون بانو
بلاگفا بسته است و بدجوری دلم برای دوستان تنگ شده. شما خبری از وبلاگنویسها دارید؟
خدا را شکر که شما هستید و می نویسید

ممنون از شما هم قبول باشه.
نه بنده هم بی خبرم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد