تعطیلات تابستانی


الان یک هفته اس تعطیلات تابستانی ما که از خیلی وقت قبل منتظرش بودم شروع شده. هفته پیش گل پسر طی جشن باشکوه و مفصلی از پیش دبستانی فارغ التحصیل شد (جشنی که مامان طفلکیش حتی بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه هم تجربه اش نکرده بود!) و این برای من یه جورایی یعنی آغاز دوباره زندگی! این که دیگه مجبور نیستم صبح زود بیدار بشم خیلی لذت بخشه! اصلا صد سال دیگه هم که بگذره من نمی تونم با این صبح زود بیدار شدن ارتباط برقرار کنم! هیچ ربطی هم به تنبلی نداره!



حالا چهار ماه تعطیلی داریم و من سعی می کنم زیاد به بعدش که گل پسر کلاس اولی می شه و قطعا اوقات سختی رو در پیش خواهیم داشت, فکر نکنم! از بعد تموم شدن درسم, دیگه تابستون رو به خاطر گرما و روزای کش دارش دوست نداشتم, اما امسال دوباره به یکی از لذت های دوران کودکی و نوجوانیم برگشتم! هر چند معضل این روزای بلند و غر زدن های گل پسر به خاطر سر رفتن حوصله اش وجود داره و باید برنامه بریزم برای سرگرم کردنش. فعلا برای کلاس کاراته اقدام کردیم, احتمالا کلاس نقاشی هم چون خودش ابراز تمایل کرده اسمش رو بنویسم و بعد از هشت ماه سرویس مدرسه بودن, تبدیل بشم به سرویس کلاس های تابستانی!



بعدا نوشت: هر چند بر همگان واضح و مبرهنه که بلاگفا به روح اعتقاد نداره, اما نمی خواد بالاخره بعد از این همه وقت درست بشه؟! وبلاگستان که سوت و کور بود, دیگه در غیبت بلاگفایی ها به قول گولو شده مثل گورستان متروک!



نظرات 14 + ارسال نظر
آفرین یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 08:41 ب.ظ

حالا ما رو بگو هر روز خدا کله سحر پا میشیم

خدا توانت رو بیشتر کنه خواهر!

emasis دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 09:54 ق.ظ http://emasis.blogsky.com/

سلام

پس به سلامتی با تعطیلات گل پسر تعطیلات شمام شروع شد!چه عالی!

و صد البته احتمال اینکه کلاس های تابستونی رو دیگه کله صبح نذارین هم هست دیگه!هوم؟

سلام
بله! ن کلاس ها بعدازظهره خوشبختانه!

آزاده دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام تعطیلات دختر منم شرع شده و میره خانه مامان بزرگش هرچند که براش تنوع هست اما دوست داره که مامانش کنارش باشه میگه نمیشه تابستون من تعطیلم شما هم تعطیل بشی اینم از معایب کامان شاغل داشتنه

سلام
خوب حق داره دخترتون. کارمامانی شاغل تو تابستون که بچه ها تعطیلن سخت میشه. خدا قوت!

گلابتون دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 11:36 ق.ظ

واقعا حکمت این صبح زود پاشدن چیه؟ حالا چی میشه سحرخیزی نشانه کامروایی نباشه؟ اصلا نمیخوایم کامروا بشیم به خدا...خوش به حالت کاش منم یه مادر خونه دار بودم

همینو بگو! من اگر صبح بخوابم بقیه روز سرحال و پرانرپزیم خوب به کارام میرسم. اما صبح زود بیدار بشم بی حال و حوصله ام! اصلا ساعت بدنم با صبح زود بیدار شدن تنظیم نیست.

باران دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 11:48 ق.ظ http://baranedelpazir.persianblog.ir

سلام گلی جون
تعطیلات من و دخترم شروع شده دقیقا 4 ماه
و حالا باید بشم سرویس کلاس های تابستانیش
اما بالاخره خودش تنوعیه

سلام
پس تو هم مثل خودمی!

رضوان دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 12:31 ب.ظ http://planula.blogsky.com/

چقدر خوبه که صبح بخوابی ....به امید خوابیدن من در صبح

کوثر دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 02:51 ب.ظ http://manare.blogsky.com

سلام
آره واقعا
شده سوت و کووووووووووووووور...

سلام
از سوت و کور گذشته! همون قبرستان متروک!

مهتاب۲ دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 09:45 ب.ظ

گلی جون‌ سلام. برام‌جالبه هر سال که‌میگذره این جشنهای فارغ التحصیلی با
چه شکوهی برگزار میشه.. نمیدونم اینا دبیرستان رو تموم کنن این جشنها به کجا میرسه
بلاگفا هم‌ که عجیبه. یعنی کی میخواد درست بشه.من جای دوستان بلاگفایی بودم حتما بعد درست شدنش از اونجا مهاجرت میکردم.. البته اگه درست بشه

همینو بگو!!!
به نظر من که الان باید مهاجرت کنن منتظر درست شدنش نمونن!

مینا- 3 سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 08:14 ق.ظ

تعطیلات شیرین و خواب های دلچسب صبح گوارای وجود...
بلاگفا که اصلا هیچی بابا... گند زد خداییش... الان 22 روزه که خرابه ....

سلامت باشی!
تو روحش!

مامان آویسا سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 12:18 ب.ظ

موفق باشی دوست عزیز

سلامت باشی.

نرجس سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 07:48 ب.ظ http://narjeskhanom.blogfa.com

به سلامتی. تابستون خیلی خوبی داشته باشید.
من که منتظر وسط تابستونم که نینیم ان شالله قراره بیاد.
دارم روزشماری می کنم برای اومدنش.

گل گفتی گلی جان
واقعا اعصابم از دست بلاگفا خرده!!!!

ممنون. شما هم تابستون خوبی داشته با نی نی! انشاالله به سلامتی دنیا بیاد.

باید کوچ کنین ازش!

مگهان جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 03:50 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

برام عجیب و در عین حال جالبه که دوستان هنوز متعهدن به بلاگفا
یه استادی داشتیم میگفت این وفاداری ایرانی ها تو خرید ! و تو چیزی که استفاده می کنن اصلا خوب نیست
یه کالا اگه بد شه یا اگه خیلی خیلییی هم بد شه احتمال اینکه بخوان ازش بی تعصب دل بکنن خیلی کمه !
حالا دارم به عینه می بینم مثالش رو ... بلاگفایی ها نمی خوان مهاجرت کنن حتی بعد 24 5 روز یا حتی یک ماه نا به سامانی و مسدود بودنش !

منم اول بلاگفایی بودم اما بعد به خاطر اداهای زیادش کوچ کردم اینجا!
اینبار هم که شاهکار کرده با این همه وقت خرابی!

مگهان جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 03:51 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

بانووو ... بازم احساااس غم کردم از فکر کلاس های تابستونی !!!
خدا بچه هات رو نگه داره بچه خیییلی خوبه فقط ای کاش کلاس تابستونی و مدرسه اصلا نبود

زیاد احساس غم نکن حالا!
سلامت باشی.

دختری به نام صبر چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 04:07 ب.ظ http://pop_corn.persianblog.ir

پرشین بلاگ هم یک ماهی هست که اختلال داره و رسما رو مخه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد