تشویق های برادرانه

این روزها هیچی به اندازه خرابکاری های خانم کوچولو _ کارهایی از قبیل چپه کردن لیوان آب و ظرف غذا روی زمین _ نمی تونه گل پسر رو به وجد بیاره! که از خنده اشک تو چشماش جمع بشه, روی زمین ولو بشه و وسط خنده هاش با هیجان بگه:" عالی بود خانم کوچولو! کارت حرف نداشت!!!"
منم می مونم این وسط که حرص بخورم به خاطر کثیف کاری خانم کوچولو, یا بخندم از خنده های گل پسر!
چی بشه خانم کوچولو با این مشوقی که داره!


+ به تمامی مادرها و پدرها, خصوصا مادرهایی که بچه بالای سه سال دارن, خوندن کتاب "به بچه ها گفتن و از بچه ها شنیدن" رو اکیدا توصیه می کنم. کتابی که تازه خوندنش رو تموم کردم و بیشتر از هر کتاب تربیتی دیگه ای که تا حالا خوندم بهم برای رفتار بهتر با گل پسر کمک کرده و واقعا کاربردی و نتیجه بخش بوده. اصلا خوندن این کتاب و دوره چند باره اش برای هر والدی از واجباته! از من گفتن بود!

نظرات 16 + ارسال نظر
مگهان سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 11:04 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

ای جااااااان دلم خواست پسرو بگیرم بغلمو بچلوووونمش :)
خییییلی بامزه ست

نظر لطفته!

برای تو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 01:42 ق.ظ http://dearlover.blogfa.com/

سلام

واقعا دختر من که مشوق نداشت استاد شده در ریخت و پاش وای به دختر شما

ممنونم به خاطر معرفی کتاب

سلام
خدا بهم رحم کنه!

سهیلا چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 02:14 ق.ظ

عالی بود گل پسر

فائقه چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 03:32 ق.ظ

سلام مامان خوب
شیرینی بچه بزرگ کردن به همین ریخت و پاشهاست دیگه
کتابی رو که معرفی کردین چند سال پیش با معرفی خواهرم خوندم و من هم خوندنشو شدیدا توصیه میکنم. من دو تا فرزند 20 و 13 ساله دارم و هنوزم گاهی روشهای این کتاب تو موقعیت های مختلف کمکم می کنه.
در کنار خانواده ات شاد باشی

سلام
نه! کی گفته؟!
ممنون از لطفتون.

ارغوان چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.bakhtyar.blogsky.com

بله ... اینجوریاس دیگه خواهر و برادریشون .
خدا برای هم نگهشون داره و شما و باباشون رو سایه ی سرشون ...
ممنون بابت معرفی کتاب :)

ممنونم سلامت باشی.

مامان رضا چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام منم همین الان رفتم خریدمش چند نفر دیگه هم بهم گفته بودن کتاب خوبیه
دو تا پسرای منم همین جوری با هم تو خرابکاریها همکاری دارن تازگیها بزرگه به کوچیکه میگه اون انجام می ده

سلام
کار خوبی کردین!
خدا حفظشون کنه.

خانم اردیبهشتی چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام
عجب تیمی بشند. خدا حفظشون کنه

سلام

سلامت باشی.

دلارام چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 06:49 ب.ظ

خدا صبر بده گلابتون تو که به من سر نمیزنی بدونی که من باردارم برای بار دوم همیشه به یاد نوشته هات میافتم

مبارکه.به سلامتی انشالله.
ببخشید شما کدوم دلارامی؟! آدرس نذاشتی!

آرزو(همه اطرافیان من) پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 01:10 ق.ظ http://ghezavathayam.blogsky.com

ای جانم. دلم برا این دو تا فسقلی ناز تنگ شده حسابی.

کتاب رو خوندم واقعا عالیه!! ولی بهت توصیه می کنم همیشه دم دست داشته باشیش گاهی لازم میشه دوباره بهش رجوع کنی

ممنون از لطفت.
بله مرورش لازمه!

الهه جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام دوست عزیز،وبلاگ زیباتونو لینک کردم توی دوتا وبلاگم، لطفا شما هم لینکم کنید، امیدوارم دوستای خوبی باشیم
sanakocholo.loxblog.com

banoo63.blogsky.com

مامان آویسا جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 01:10 ب.ظ

ای جونم

مینا- 3 شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 12:27 ب.ظ

واییییییییی کی میخواد از پس خانوم کوچولو بربیاد چند سال دیگه...

خدا رحم کنه بهمون!

مهتاب۲ دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 09:07 ق.ظ

گلی جون باور کن چند سال بعد دلت واسه همین شیطنتها غنچ میره.. تو هم همراهیشون کن واز کودکیشون لذت ببر

اون که بله! سعیمو میکنم!

ارغوان دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.bakhtyar.blogsky.com

خیره بانو . نیستت . کجایی ؟
بچه ها رو ببوس

همین اطراف! ممنون از لطفت.

گلبهار چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 10:02 ب.ظ http://torshilite.persianblog.ir/

سلام .من خیلی وقته وبلاگ شما رو می خونم یه شباهت هایی باهم داریم اینکه من هم متولد 63ام و حقوق خوندم .راستش یه راهنمایی می خواستم از شما .من الان عقدم و سرکار میرم یه کار اداری 8-2بعدازظهر .دلم می خواد بعد از عروسی سرکار نرم و خونه دار باشم چون 6ساله سرکار رفتم و احساس می کنم فرسوده شدم .شما که یه زمانی شاغل بودین به نظرتون چیکار کنم ؟ خیلی از خانم های خانه دار منو از افسردگی و روزمرگی خانه داری میترسونن. وکالت چطوره ؟ میشه وکالت قبول شد و در کنار خانه داری وکالت کرد ؟

سلام
وقتی کار بیرون رو تجربه کردی و ازش دلزده شدی دلیلی نداره از تو خونه موندن بترسی! اگر برنامه بریزی و از وقتت خوب استفاده کنی دچار افسردگی نمیشی.
وکالت کار بسیار سخت و پرتنشیه. علاوه بر این که قبول شدنش واقعا سخته و حالا که از درس فاصله گرفتی خیلی باید بخونی. وقتی هم درگیرش بشی دیگه جوری نیست که بخوای در کنار خانه داری وکالت کنی! تمام وقتتو میگیره. صبح دادگاه, عصر هم دفتر و ملاقات با موکل ها.
موفق باشی.

emasis یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 10:28 ق.ظ http://emasis.blogsky.com/

سلام
من یه چیز رو برحسب تجربه بهش رسیدم

هر موقع هر چیزی رو به خدا سپردم یعنی یه جور راست و ریستش کرد که خودم موندم!

انشالله همه چیز ردیف شه

سلام
ممنونم. انشاالله همین طور بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد