و این چنین خوش اخلاق می شویم!

هیچ چیز نمی تونست خلقم رو که چند روز اخیر به معنی واقعی کلمه و با عرض معذرت گه مرغی شده بود درست کنه! از گردش رفتن با بچه ها و خرید کتاب و لوازم آرایش, فکر مولودی این هفته مامان و عروسی هفته آینده خاله جان, هیچ کدوم فایده ای نداشت. بی حوصله بودم و بغض داشتم. اما این وسط وقتی یهو رفتیم خونه مامان شازده و خودم رو طبق معمول با ترازوی اون جا وزن کردم و بر خلاف انتظارم دیدم دو کیلو کم کردم, این قدر ذوق زده شدم که کلی از غصه هام یادم رفت!!! به این می گن معجزه لاغری!



البته یه کم مهربون تر شدن شازده بعد چندین روز تو هم بودن و غر زدنش هم نقش پررنگی داشت در بهبود حالم! فقط نمی دونم این آقایون محترم وقتی می دونن با چند تا جمله محبت آمیز می تونن حال خانمشون رو کلی خوب کنن, چرا دریغ می کنن؟! البته از شازده هم پرسیدم, خندید و جواب نداد!!!


عید میلاد حضرت فاطمه(س) براتون خیلی خیلی مبارک باشه. انشاالله عیدی های بزرگی از صاحب این روز بگیرین.


نظرات 9 + ارسال نظر
جیکو پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 05:46 ق.ظ

ایشالا که همیشه خوش و خوش اخلاق باشین.

انشاالله! ممنونم.

دلارام پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 01:12 ب.ظ

روزت مبارک مامانی لاغر

سارا پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام تولدت پیشاپیش مبارک! جالبه که ما در یک سال و در یک روز به دنیا اومدیم (:

سلام
ممنونم تولد شما هم مبارک!

خندان پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 09:12 ب.ظ

روزت مبارک مامان گلی که افتادی تو سراشیبی لاغری.ان شالله که که تا رسیدن به وزن موردنظرت ادامه داشته باشه.
من که باید از اضافه وزن خوشحال بشم.چون بازم نی نی دارم.

ممنونم. انشاالله ادامه دار باشه این روند!
به به! مبارکه. به سلامتی.

نوا جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 01:33 ق.ظ

اقایون که تکلیفشون روشنه هیچ فقط این بدن وفیزیک خودماها چرا اینطوریه این بدن که میدونه اگه لاغربشه ومقاومت نکنه ماها چقدر بهتر میشیم چرا همکاری نمیکنه نمیفهمم 8

آره واقعا! چرا؟!

حکیم بانو جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 07:18 ق.ظ

سللم گلابتون عزیز. روز زن مبارک. تولدت هم مبارک.
ای کاش اون کارومالتو قبول کرده بودی. مشتری بعدیت خودم بودم.
انشاالله خانوم کوچولو که وابستگیش کمتر شد شما هم کارتو مجدد شروع می کنی.

سلام.خیلی ممنونم
نه فروغ جان خیلی دردسر داشت. خوشحالم قبولش نکردم! شما هم دنبال یه وکیل بهتر باش!

حسام جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 10:03 ق.ظ http://joyayekar90.blogsky.com/

مامان آویسا جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 01:35 ب.ظ

خانمی روزت مبارک و ایشالا که همیشه خوش اخلاق و شاد باشید در کنار خانواده

ممنونم به همچنین!

لیلی از شیراز جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 03:44 ب.ظ

همینو بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد