یک خانه تکانده شده!

خونه تکونی امسال طولانی ترین خونه تکونی عمرم بود! از آخر دی شروع شد, آسه آسه و یواش یواش همه گوشه کنار و تو و بیرون و زیر و روی خونه رو تمیز و مرتب کردم و بالاخره امروز بعد از شستن, اتو زدن و نصب پرده های آشپزخونه, تمیز کردن پنجره هاش, شامپو فرش کشیدن قالیچه دم دستی و شستن بالکن, خونه تکونی امسالم تموم شد!!! این همه طولانی شدن دو تا دلیل داشت: اول وسواس خودم که حتما همه زوایای پیدا و پنهان خونه, اساسی تمیز و مرتب بشه. چون پارسال به خاطر بارداری و بعد هم داشتن یه نوزاد, خیلی کارها رو نکرده بودم. اونم تنها به دست خودم و بی هیچ کمکی! شازده که اصلا اهل کمک در امور نظافتی نیست و کار کارگر رو هم چندان قبول ندارم! دوم هم حضور پرانرژی خانم کوچولو در کنارم بود که با فعالیت هاش روند کار رو مختل یا کند می کرد!



حالا به مناسبت اتمام این پروژه عظیم با گل پسر کیک درست کردیم تا لم بدم رو مبل و با چایی بزنم بر بدن, خستگی رو بیرون کنم و حالم جا بیاد! البته خونه یه جارو وتی و دستمال کشیدن معمولی هم لازم داره که از دست بچه ها گذاشتم برای روز آخر سال!

از این بعد دیگه دوست دارم برم تو خیابون ها بچرخم و حال و هوای عید و بهار رو ببلعم!


+اگر تا آخر سال پست دیگه ای نذاشتم, از همین حالا سال نو رو به همه دوستان و خوانندگان عزیز تبریک میگم و سال خوب و خوشی رو براتون آرزو می کنم!


نظرات 12 + ارسال نظر
آرزو(همه اطرافیان من) دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.ghezavathayam.blogsky.com

نخسته دوست عزیزم!
دیدی سال تموم شد و یه قرار دیگه با هم نزاشتیم؟؟


منم برات بهترین ها رو تو سال جدید آرزو می کنم.

اتفاقا منم دیروز پیش به همین فکر می کردم! چرا واقعا؟! حالا چند روز به آخر سال مونده ها!!!

اندر احوالات سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 10:58 ق.ظ http://andarahvalat30.blogsky.com

آفرین به تو که اینقدر زرنگی و ماشالا با داشتن دو تا بچه کوچیک خونه تکونی هم می کنی
خدا قوت
سال نو هم پیشاپیش مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشی

نه در این حد هم نیست!
ممنونم.

زهرا مرادی سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 12:27 ب.ظ

گلی جون ؛ از بس در مورد خونه تکونی گفتی دیگه بالاخره عذاب وجدان گرفتم یه خورده دست به کار شدم

ان شالله که زیرسایه امام زمان (عج) و مادر و پدر عزیزت سالی پر از خیر و برکت معنوی و مادی پیش رو داشته باشی ... و به حق زیارت امام رضا(ع) ای که رفتی خدا حوایج دل مهربونت رو برآورده کنه ...

آفرین!
انشاالله. به همچنین.

فاطمه سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 04:25 ب.ظ

این بلعیدن هوای بهار رو خوب اومدی.دوست دارم برم خیابون فقط برای قدم زدن .از خرید تو لحظه ها و روزهای آخر سال بدم میاد که متاسفانه امسال کمیش مونده.خونه تکونیم یک سری مهر ماه کردم .و الآن سبکتره خدا رو شکر .خلاصه همگی خسته نباشیم.

روزای بهاری خوبی داشته باشی!

نبات سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 10:17 ب.ظ http://unman.persianblog.ir/

پیشاپیش سال نوی شما هم مباااارک

مینا- 3 چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 01:21 ب.ظ

خسته نباشی گلابتون جانم.
سال نوی شما هم مبارک باشه و امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشی

سلامت باشی.

شیرین چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 07:44 ب.ظ

سال نوی شما هم مبارک باشه پر از اتفاقهای خوب و خوش برای شما و گل پسر و خانم کوچولوی ملوس

ممنونم. به همچنین.

برای تو پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 12:50 ق.ظ http://dearlover.blogfa.com/

سلام
افرین به شما خانوم کدبانو که باوجود یک دختر کوچولوی یکساله امسال حسابی خونه تکونی کردید باید بگم خیلی توی خونه تکونی ها به یادت بودم چون در موردش می نوشتی و گاهی بهم انگیره میدادی

سلام
خیلی کدبانو نیستم اما خونه ام خیلی کثیف بود لازم داشت!
خوشحالم از این بابت!

یاسمن پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 01:01 ق.ظ

خداقوت
سال خوبی داشته باشی

ممنونم.

اماسیس پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 10:00 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

خب به سلامتی ": )

سلامت باشی.

اماسیس پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 10:01 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

گلابتون بانویی عزیز

پیشاپیش سال جدید رو به شما ، گل پسر ، دختر گلتون و کلا" خانواده محترمتون تبریک میگم و امیدوارم سال جدید ، سالی پر از شادی و موفقیت برای شما باشه ": )

خیلی ممنون از لطفت.
به همچنین.

اماسیس پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 10:02 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

همچنین سال جدید رو به همه دوستان و خوانندگان این وبلاگ ، تبریک میگم و امیدوارم سال جدید ، سالی سرشار از شادی و موفقیت برای شما باشه ": )


انشاالله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد