زنگ مزاحم

یکی از روان بر باد ده ترین مسایل عالم, اینه که صبح بعد از فرستادن پسرت به مدرسه و انجام کارهای خونه, هوس کنی تا دخترت خوابه از فرصت استفاده کنی و یه کم بخوابی, بعد تا خوابت عمیق می شه و می رسی به قسمت های شیرینش, یهو تلفن زنگ بزنه و خودت و دخترت رو از جا بپرونه! اون وقت دوست محترم پشت خط بفرمایند:" اِ اِ اِ ! خواب بودی ی ی؟ الااااان؟! خوب برو بخواب دوباره! کار خاصی نداشتم!!!"

و البته که خواب شیرین از سر من و خانم کوچولو پریده! من می مونم گیج و منگ با دختری که مدام نق می زنه!

توضیح نوشت: ساعت تلفن مزبور 9:30 صبح بود!

توصیه دوستانه: لطف کنین وقتی کسی رو با زنگ تلفنتون از خواب می پرونین, دیگه بابت این که چرا خواب بوده بازخواستش نکنین! به خاطر خودتون میگم!

نظرات 17 + ارسال نظر
مانسی دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام. مدتیه که وبلاک زیباتون رو دنبال می کنم. از نوشته های قشنگتون ممنون.
اما درباره این پست...
من هم یه پسر یک سال و خورده ای دارم. بعد از این که چند بار همین طوری به قول شما روانم بر باد رفت، دیگه کار رو یکسره کردم، هر وقت پسرم می خوابه و من تازه می تونم یه نفس راحت بکشم، یا یه کمی باهاش بخوابم، موبایل ها رو خاموش یا سایلنت می کنم و تلفن خونه رو هم می کشم. رااااحت بعد از خواب، نگاه می کنم اگه کسی تماس گرفته، بهش زنگ می زنم

سلام. ممنون از لطفتون.
منم از این کارا زیاد میکنم.آخه موقعی از صبح بود که معمولا کسی تلفن نمیکنه!

ارغوان دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.bakhtyar.blogsky.com

امان و الامان از این حس ... بارها تجربه ش کردم وقتی بهار یا کیان بچه بودن . آخه اینا نمیدونن برای مادری که شب تا صبح چندین بار از خواب بخاطر بچه ش پا میشه ، هر لحظه از روز میتونه فرصتی برای استراحت و تجدید قوا محسوب بشه .
من نمیدونم این تماسها چیه ؟ من کلا با تلفنی حرف زدن مشکل دارم . بیمار هم خودتونین :)

آره واقعا! انگار چیز عجیبیه آدم صبح خواب باشه!

ریحانه دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 09:09 ب.ظ

سلام خسته نباشین مامان خانوم، یه پیشنهاد چرا وقتی میخواین استراحت کنین گوشی موبایل و خونه رو صداشة قطع نمیکنین؟ ما که حتی سیم اف اف رو هم جدا میکنیم و با ارامش میخوابیم

سلام
اخه کسی اون موقع زنگ نمیزنه!

شیما دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 09:48 ب.ظ

یعنی خدا نکنه من با صدای یه تلفن یا آلارم کس دیگه ای از خواب بپرم...اون روز دیگه دست و دلم به کار نمیره

مونا سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام دوست خوبم. منم با دو بچه شرایطم مثل شماست. من آخر شب که همه اعضاء محترم خوابیدن گوشی و آیفون رو آف میکنم برای احتمال همون زنگای 9و 10 صبح!البته صدای موبایلم رو روی کمترین حد میذارم و سایلنت نمیکنم چون همه راههای ارتباطی بسته میشه و شاید کسی کاری داشته باشه. صدای زنگ کم موبایل بچه ها رو بیدار نمیکنه. اونقدر بچه ها باصدای آیفون و تلفن و . . پریدن که به پیشنهاد خواهرم که چند ماه پیش گفت همه رو آف میکنم. فرض کن بچه های چهار و دو ساله ام بدخواب بشن!!رسما دیوانه خواهم شد!!

سلام
کار درستی میکنین!

مریم سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 01:59 ق.ظ http://janambourhan.niniweblog.com

سلام
من درد مشترکم ، مرا فریاد کن....

الای سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 08:18 ق.ظ

سلام من اکثرا نوشته هاتون رو می خونم اما خاموش که با اجازتون قرار نیمه روشن بشم راستش من هر وقت شب دخترم خوابش میبره اول آیفون خاموش میکنم بعد تلفن از برق میکشم بعدش هم موبایلو سایلنت یعنی با فراق بال می خوابم چون تجربه چندبار بدخواب شدن اینجوری داشتم و تا شب کلافه بودم اما الان دیگه همه میدونن من ارتباطم با دنیا قطع میکنم و راحت می خوابم

سلام
خوشحالم از آشناییتون.
منم قبلا از این کارا میکردم!

سمیه سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 01:39 ب.ظ

بهترین راه اینه که گوشی رو سایلنت کنی تلفنم از برق بکشی یه اس ام اس خوابم هم به کسایی که نگران می شن بزنی من هیچ وقت بخاطر زنگ زدن بی موقع به موبایل کسی معذرت خواهی نمی کنم چون می گم اگه نمی خوادموقع خواب کسی مزاحمش بشه خوب سایلنت کنه حتما می خواد همیشه در دسترس باشه که تلفنشو خاموش نکرده ولی به تلفن خونه خیلی ملاحظه می کنم واسه زنگ زدن

کسی که نگران نمیشه. معمولا هم صبح ها کسی تلفن نمیکنه این بار پیش اومد دیگه!

بانوی تابستان سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام!
گل گفتی بانو یعنی یه جورایی حرف دل من بود! البته من معمولا در چنین مواقعی تلفن رو کلا از برق می کشم

سلام

نرجس سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 03:14 ب.ظ http://narjeskhanom.blogfa.com

وای منم حرصم از این کار خیلی درمیاد!!

یه دوست سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 11:18 ب.ظ

من یکی از این دوستای بدم یعنی بعضی وقتها این موقع زنگ میزنم البته اگه بدونم طرف خواب بوده فقط معذرت خواهی میکنم و خیلی هم برای خودم این مشکل پیش اومده ولی زیاد ناراحت نمیشم حرف میزنم دلش نشکنه و میگم بالاخره یاد من بوده دمش گرم، البته شما حق دارید ناراحت بشید چون مادر دو بچه حتما به استراحت نیاز داره ولی نظر دوستان هم که میگه از دنیا سایلنت بشید فکر خوبیه، منم قول میدم دیگه صبح زود به کسی نزنگم

نکن این کارو دوست خوب!

لیلی از شیراز چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 01:11 ب.ظ

آره میدونم خیلی حس بدیه

اوهوم!

مری مریا چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 08:40 ب.ظ http://delkhoshiyeman.blogfa.com

سلام.
وااای...فک کن بازخواستتم کنن:)))
خخخ.البته من کلا کم خوابم،خوشبحالم

سلام
آره گیر داده چه طور الان خواب بودی!!!!

بلورین پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 01:57 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com

معلومه حسابی عصبانی هستی که یه پست در موردش نوشتی...

پای سیب جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 12:23 ب.ظ

من جای تو باشم یه روز 6 صبح زنگ میرنم به همین دوستت تا باشد که رستگار شود

اون از کله صبح بیداره!

بهاره شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 11:11 ق.ظ http://myyass.blogsky.com

آخی
می دونم چی میگی عزیزم. تازه دوست من بهم گفت تو که میگی سحر خیزی ؟ چرا الان خوابی پس؟ بش گفتم دفعه بعد که خواستیم مریض بشیم قبلش بهت خبر می دم!
کاشکی زنگای درامونم دکمه روشن خاموش داشتن آه...

این بازخواست کردن دیگه خیلی اعصاب خرد کنه!!!

دختری به نام صبر دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 01:02 ب.ظ http://pop_corn.persianblog.ir

من این مشکل رو با پدر محترم همسر جان دارم که همیشه من رو بیدار میکنه و بعد میگه عه خواب بودی؟ ببخشید!!! برو بخواب!!
و در این همه سالی که من تنها عروسش بودم هنوز یاد نگرفته بی موقع نیاد در خونه رو بزنه!!!

خیلی اعصاب خرد کنه این بی ملاحظه گی ها!!!
حالا این پدرشوهر محترم چی کار داره این قدر اول صبح؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد