یک سالگیت مبارک!

حالا یک سال و دو روز از وقتی که این پست رو نوشتم می گذره. پستی که دعا کردم آخرین پست قبل از زایمانم باشه! پستی که با یه حس شیرین, بغض و اشک نوشتمش و هنوز هم خوندنش منو می بره به حس و حال خاص و غریب اون روزای انتظار و اشک به چشمام میاره...

امروز یک سال از روز تولد تو می گذره, از یکی از شیرین ترین و خاص ترین روزهای عمرم! از اون لحظه ای که صدای گریه ات رو برای اولین بار شنیدم و به اصرار خودم لای یک پارچه سبز گذاشتنت تو بغلم و بی اغراق حس کردم یه تکه از بهشت خدا اومده تو آغوشم. از اون روز بارها و بارها خدای مهربونم رو به خاطر این هدیه بی نظیرش شکر کردم و می دونم که هرگز نمی تونم از عهده شکر کامل این نعمتش بربیام.



زندگی با اومدن تو چه قدر قشنگ تر شد! خیلی بیشتر از حد تصور و انتظارم! تو با اومدنت دنیامو شیرین تر کردی و رنگی تر! با تو مادر بودن رو از اول دوره کردم, این بار دقیق تر و کامل تر, و با آرامش و لذت بیشتر, خیلی بیشتر!

بودن تو, تمام افکار و نقشه هایی که سال ها زندگیم رو, روی مبنای اون ها گذاشته بودم خیلی نرم و لطیف خراب کرد و یه زیر بنای نو براش ساخت. منِ خانوم وکیل رو تبدیل کرد به یه زن خانه دار و یه مادر تمام وقت که برخلاف زمان خونه نشینی سابقم, این بار خوشحالم و راضی!

تو یک سال بزرگ شدی و من چندین سال! روز تولد تو برای من هم یک تولده. تولد مادری که سعی می کنه صبور تر باشه و پخته تر. مادری که به خاطر وجود بچه هاش, علی رغم تمام مسئولیت ها و محدودیت ها, خیلی خیلی راضی و شاکره و با تمام وجود می خواد لحظه لحظه روزهای بچگی تو و برادرت رو زندگی گنه!


تولدت مبارک پری کوچولوی من!


با بهترین آرزوها...


 

 

من و دخترم, یک سال پیش:




نظرات 53 + ارسال نظر
شیرین شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 11:13 ق.ظ

وای گلابتون بانو اون عکس پری خانوم با لباس صورتیش یادمه
تولدش مبارک باشه و سایه پدر و مادرش همیشه ی همیشه بالا سرش باشه و سرنوشت براش بهترین و خیرترین رو رقم بزنه

خیلی ممنون از لطفتون سلامت باشید.

بهار شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 11:27 ق.ظ

تولدش مبارک.ایشالا صد سالگیشو جشن بگیرین

ممنونم

آذردخت شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 02:13 ب.ظ http://azardokhtar.blogfa.com

تولدش مبارک

بهار شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 02:25 ب.ظ http://colourfullife.persianblog.ir/

مبارک باشه تولدش چقدر احساستو نسبت به خانم کوچولو قشنگ بیان کردی

ممنون از نظر لطفتون.

آفرین شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 03:15 ب.ظ

تولدش مبارکه!

زهرا شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام عزیزم. تولد گل دخترت مبارک. ایشالله همیشه در کنار هم خوب و شاد باشین. دلم داره ضعف می ره که این یک ماه و اندی زودتر بگذره و نی نی دخمل من هم بدنیا بیاد و زودتر در آغوشش بگیرم و مثل تو حس مادری را تجربه کنم. برام دعا کن گلی جون نی نیم صحیح و سالم دنیا بیاد.

سلام. ممنون
انشاالله به سلامتی فارغ بشین و یه مادر نمونه باشین!

مینا3 شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 04:47 ب.ظ

مبارک باشه... هم به گل دختر و هم به مامان عزیزش

ممنون از لطفت!

باران شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 05:44 ب.ظ

گلابتون بانوی عزیز من مدتهاست که وبلاگ شما رو می خونم ازقبل از بارداریم خوندن نوشته هات همیشه یه حس خیلی خیلی خوب بهم می ده مخصوصا تو روزهای بارداری که حال روحی خیلی خوبی نداشتم البته الان دیگه دخترم به دنیا اومده و شش ماهست و حال منم بهتره ولی همیشه اولین کاری که بعد از باز کردن لبتاپم می کنم خوندن وبلاگ شماست هرچند اخیرا کمتر می نویسی و من گاهی اوقات از اینکه می بینم پست جدیدی واسه خوندن نیست غصه می خورم چقدر حرف زدم ببخشید.راستی تولد دختر نازت مبارک

سلام
خیلی ممنونم از نظر لطفتون.
خدا گل دخترتون رو حفظ کنه.
این کم نوشتن ها به دلیل مشغله های بچه داریه! شما به بزرگی خودتون ببخشید.

فروغ شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 06:17 ب.ظ

تولدش مبارک باشه گلابتون بانو، زبر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه ایشالا

سلامت باشی.

فلیکا شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 06:44 ب.ظ http://felika.blogsky.com

سلام.تولدش هزاران هزاران بار مبارککککک


سلام
ممنونم.

صبا شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 07:05 ب.ظ http://gharetanhaei.persianblog.ir

سلام.
من پارسال از قبل از تولد خانم کوچولو و به عشق خانم کوچولو خواننده وبلاگتون شدم. خیلی واسم دوست داشتنی بود که از حس تون به فرشته ی ندیده تون می نویسین و بعدش هم مامان نق نقویی نبودین و این باعث می شد من همچنان با ذوق بخونمتون.
تولدش مبارک. ان شالله سال ها سایتون بر سرش باشه و شاهد موفقیت ها و انتخاب صحیح راه زندگیش باشین.

سلام
خیلی ممنونم از نظر لطفتون. سلامت باشین. انشاالله.

شادی شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 08:20 ب.ظ http://http://shadi2022.persianblog.ir/

aftab mahtab شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 10:09 ب.ظ

tavalode khanoom kochlo mobarak bashe,

ممنون.

نبات شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 11:20 ب.ظ http://unman.persianblog.ir/

مباااااارک باشه

به به ماشالااا.....خو عکس امسالتونم میذاشتی دیگه

ممنون.
باشه!

مامان آویسا شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 11:29 ب.ظ

عزیزم تولدش مبارک

ممنون.

دل آرام شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 11:39 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

هزار ماشالله، چقدر کوچولو بوده
تولدش بر خودش و شما مبارک

ممنونم.

طلوع یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 12:45 ق.ظ

تولد دختر عزیزت مبارک، الهی همیشه در پناه خداوند سلامت و شاد باشه و سایه ی پدر و مادر بر سرش باشه.

سلامت باشید.ممنون.

شیما یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 12:50 ق.ظ

یاااااااااااااااااادش بخیر چقدر میومدم به وبلاکت سر میزدم و همش میگفتم حتمن نی نی به دنیا اومده ...
خدا حفظش کنه...
تولدش هزاران بار مبااااااااااااااااااااااااااااااااارک

واقعا یادش به خیر! و ممنون از محبت تو رفیق بامرام!

برای تو یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 01:56 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

سلام خانومی
تولد پری کوچولوت مبارک
عزیزم یک سال گذشت دختر نازت یک ساله شد الهی که همیشه کنار تو و پدر و برادرش روزهای خوشی رو سپری کنه
یک دختر شیرین و مامانی داشتنش خیلی لذت داره
تبریک میگم

سلام
انشاالله. خیلی ممنونم از لطفت.

خندان یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 07:47 ق.ظ

سلام گلابتون عزیز.تولد پرنیا حون رو تبریک میگم.ان شالله که همیشه شاداب وسلامت باشید وخوشبختیش رو ببینی.
یاد پارسال بخیر که این روزا نی نی های چند روزه مون رو در آغوش میگرفتیم

سلام
ممنونم. انشاالله. به همچنین.
یک سالگی کوچولوی شما هم مبارک باشه.

خندان یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 07:49 ق.ظ

راستی گلی جون عکس یک سالگیش رو نمیذاری عروس خانمو ببینیم؟

چشم میذارم!

فاطمه یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 08:29 ق.ظ

تجربه فرزند دوم واقعا حس مادری رو قوی تر میکنه .وقتی دو تا میشن توجه چهار برابر میطلبند ولی به همه سختی هاش می ارزه.
خدا منو شفا بده که یک وقتایی به فکر سومی هم میفتم

بله همین طوره.
تو هم که مثل خودمی!

آفاق یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 12:18 ب.ظ http://http://b-arghavani.blogfa.com/

تولدش مبارک ان شاالله عروسیش

ببوسش گلی جون

ممنونم. انشاالله عروسی گل دخترات.

سمیه یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 01:29 ب.ظ

اول اینکه تولد خانم کوچولو مبارک بعدشم من دوتا پست اخرتونو باهم خوندم یه وقت تصمیم نگیرین دیگه ننویسینا به نظر من باید یه جایی واسه شکایت کردن از نویسند های وبلاگ باشه تا وقتی ما خوانند های پروبا قرص تو خماری می زارن بریم از دستشون شکایت کنیم سوم اینکه من عاشق بچه پسرم یعنی راستش فکر می کنم دنیا جای راحتری واسه زندگی کردن پسراست و کلا تو خلقت دخترا و طبیعتشونو و ... خیلی سختگیری شده !! و یه وقتایی که یه نوشته های اینجوری می خونم و رابطه های مادر و دختری رو می بینم به این نتیجه می رسم که چقدر من فداکارم که می خوام بجه ام پسر باشه ؟ نه ؟ اینطور نیست ؟

ممنون
نه فعلا که چنین تصمیمی ندارم!

ولی من برعکس شما اصلا چنین فکری ندارم! ظرافت و لطافتی که تو خلقت زنه دوست داشتنیه!
دختر و پسر هم هر کدوم لطف خودشونو دارن.

زن متاهل یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 02:28 ب.ظ

تولدش مبارک سالیان سال عمر با برکت برایش آرزو دارم

ممنون از لطفت.

مهسا میم یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 04:57 ب.ظ

گلى سال دیگه منم همین حسو دارم یعنى ؟؟
بله گلى جووونم بالاخره منم مامان شدم
یک دنیا بوسه و تبریک براى تو و دختر قشنگت.
خدا پسر و دختر گلت و همسرت رو برات نگه داره

خیلی خوشحال شدم مهسا جون. تبریک میگم. انشاالله به سلامتی و دلخوشی.
ممنونم.

ارغوان یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 04:59 ب.ظ http://www.bakhtyar.blogsky.com

عکس جدید میزاشتی خو
تولدش مبارک

چشم!
ممنون.

کوثر یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 10:54 ب.ظ http://manare.blogsky.com

سلام
تبریک
ان شاءالله همیشه زندگی تون پر از شادی باشه... :)

سلام
ممنونم. به همچنین.

سمیرا دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 08:27 ق.ظ

عزیزم تولد دخترگلت مبارک باشه الهی همیشه خوش و خوشبخت زیر سایه تون بزرگ بشه

سلامت باشین.ممنونم.

حکیمه دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 09:21 ق.ظ

تولد گل نازنینت مبارک گلابتون جان

از خدا میخوام زودتر منم یه نی نی تو دلی داشته باشم. دلم واقعا برای بچه ضعف میره

ممنون
انشاالله به زودی!

حکیم بانو دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 10:10 ق.ظ

تولد پری کوچولوت میلیون ها بار مبارک

خیلی ممنونم.

نفیسه مامان دلارام دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 10:44 ق.ظ

عزیزم تولد دختر خوشگل و نازت مبارک . انشالا خوشبخت زندگی کنه همیشه

ممنونم. انشاالله.

خانم اردیبهشتی دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 10:46 ق.ظ http://mayfamily.blogsky.com

سلام
ای جان تولد این فرشته زیبای کوچولو مبارک
امیدوارم سالیان سال تولدهای رنگی و شاد زیر سایه شما بگیره

سلام
ممنونم از لطفت. انشاالله.

فلفل دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 03:05 ب.ظ

تولد فرشته کوچولو مبارکتبریک به مامان فرشته کوچولو فرااااااااااااااااوان

ممنون عروس خانم.

نازی
خدا این گل دختر و گل پسرتو برات نگه داره
انشالله تولد 120 سالگیش

سلامت باشی. خدا ریحانه خانم نازتو برات نگه داره.

بهاره سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 06:21 ب.ظ http://myyass.blogsky.com

تولدش مبارک
تولد این دختر خوشمزه مبارک
تولد دوباره مامان شدنتون مبارک
خدا بچه هاتونو حفظ کنه و کنار هم باشادی وسلامتی زندگی کنید

خیلی ممنونم. سلامت باشی.

مگهان چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 10:00 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

قربون پر کوچولو برم ... اس کاش عکسی از امسالشم اینجا بود ! پر خانوم درست 23سال از من کوچولوتره - یک روز
من 12 بهمنی هستم
من خیلی اینجا رو دوس دارم ... خیلی ... و چقدر به مادر خوب پر ! و آقا پسر افتخار می کنم: )
یک مادر صبور مومن و آروم... عاشق باشی همیشه بانو

خیلی ممنونم از نظر لطفتون.
عکس هم میذارم!

نوا چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 03:05 ب.ظ

مبارک باشه یکسالگی شاهدخت خونه تون انشاالله درکنارشازده زیرسایه پدرومادر درپناه خداسلامت ونامدارباشه
چقدراین عکس خاصه اون مهرمادرانه وحمایت مسیولانه تو نوازدش این دست احساس میشه

ممنون از لطفت. سلامت باشی.

سمانه چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 07:20 ب.ظ http://weroniika.blogfa.com/

سلام خانم
تولد خانم کوچولو مبارک باشه
ماشاءالله چقدر ناز وخواستنی شده خانم
گلی جان واقعا چقدر زود گذشت

سلام
ممنونم از لطفت.

خندان پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 01:48 ق.ظ

ممنون عزیزم
ماشالله چه ناز شده خانم کوچولو.ان شالله که زیر سایه شما وباباش عروس بشه.

سلامت باشی.

آفرین پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 07:05 ق.ظ

حیران پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 09:45 ق.ظ http://ghabehayahu90.blogfa.com

وای چقدر تو یه سال بزرگ شدن
کلی امیدوار شدم


خدا حفظش کنه :)

سلامت باشی.
بچه ها زود بزرگ میشن!

کیانا دخترشهریوری پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 02:10 ب.ظ

وای چ عکس خوشگلی.تولدت مبارک پرنسس

ممنون عزیزم.

مائده پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 03:01 ب.ظ

نازی عزیزم.. خدا حفظش کنه براتون انشالله. یه عکس خواهر و برادری هم می ذاشتین دیگهههه.
چشماش شبیه شماست و حالت کلی صورتش منو یاد گل پسر می اندازه. البته این نظر منه. :)

راستی بانو من اون عکسی که با تل مامان بافش گذاشته بودی برای خودم سیو کردما. راضی باش لطفا.

ممنونم.
عکس خواهر و برادری جدید نداشتم!
تقریبا همین طوره!

مگهان پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 07:43 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

هزااااااار ماشالا به دخترک ! هزار هزار بار ماشالا به مامان جوون و محجبه ی زیباش ...
عکس خییییلی چسبید چقدر ناززز شده تو این یک سال عزیزکم

ممنون از لطفت.

اماسیس پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 09:46 ب.ظ

تولدششششششششششش مبارکککککککککککک گلابتون بانوویی

ممنونم.

شیما جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 09:07 ق.ظ

ای جان !چه دختر شیرینی !چقدر نازه خانوم کوچولو !خدا حفظش کنه

ممنون از لطفت.

نوبر شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 08:18 ق.ظ

ای جونم قربون این مادر دختر خوشگل برم من
گلی جون تولد دخمل نازت مبارک باشه و خیلی زود شاهد موفقیتهاش باشی

ممنون از نظر لطفت.
انشاالله.

زن متاهل شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 09:30 ق.ظ

چشم بد دور
خانمی شده دختر ما
ممنون که عکس گذاشتی

سلامت باشی.

آرزو(همه اطرافیان من) دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 01:20 ب.ظ http://ghezavathayam.blogsky.com

ای جان!
با این عکسا هم دلم برا خانوم کوچولو تنگ شد و هم برای مامان دوست داشتنیش

قربون لطف شما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد