گوشی ترکیده!

الان بیشتر از بیست و چهار ساعته که گوشی ندارم! از چندین ماه پیش که گوشیم ناغافل از کیفم افتاد کف خیابون و با یه صفحه شکسته ترک ترک برگشت دستم و تعمیرش هی پشت گوش انداخته شد و هر از گاهی تکه هایی از صفحه شکسته اش جدا می شد تا دیروز بعد از ظهر که یهویی صفحه اش به دو نیمه عمودی سیاه و سفید تقسیم شد و دیگه کار نکرد, همراه خوبی برام بود! با کلی دوست و رفیق جدید آشنام کرد و روابطم رو با دوستای قدیمی نزدیک تر, با گروه های مختلفی که توی شبکه های اجتماعیش داشتم کلی چیز یاد گرفتم...



حالا تو این بیست و چهار ساعتی که از همراهیم خارج شده, به طرز فوق العاده ای وقت زیاد میارم! دیشب تونستم بعد مدت ها بشینم سر بافتنی و پیراهن عیدی دختر برادرم رو به یه جایی برسونم. حتی تونستم برم یه کتاب تربیتی رو که مدت ها گوشه کمد مونده بود, دربیارم و چندین صفحه اش رو بخونم, وقت کردم خیلی خوب به نظافت خونه برسم و بعد هم بیام بشینم سر لپ تاپ و یه دل سیر وبلاگ گردی کنم و کلی پست بخونم! تازه فهمیدم در کمال شرمندگی, چه قدر به گوشیم و متعلقاتش وابسته یا بهتر بگم معتاد بودم و خودم خبر نداشتم! من الان به زندگی برگشتم!!!


هر چند این خرابی آثار خوبی به همراه داشت, اما طبق اخبار واصله از شازده تعمیر گوشیم هزینه زیادی برمی داره که ترجیح می دادم صرف خرید از حراجی های آخر فصل می کردمش! اما فعلا چاره ای نیست. خرید هم تعطیل!


نظرات 6 + ارسال نظر
آرزو(همه اطرافیان من) سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 07:26 ب.ظ http://ghezavathayam.blogsky.com

آخ!!!! دوستم!! منم یه هفته است ندارمش!! هفته پیش دختر خواهرم تبلتم رو کوبوند زمین و هم شیشه ش ترکید و هم تاچش خراب شد!! منم پولی که برای خرید گذاشته بودم رو صرفش کردم منم چند روز اول بدن درد ناشی از خماری داشتم اما الان خوبم منم وقت اضافه آوردم و شاید به برکت همین وقت اضافیه که بعد مدتها وبلاگم رو به روز کردم
بهم سر می زنی؟؟

خوب پس باید از خواهرزاده متشکر باشیم که تو رو به وبلاگستان برگردوند!

شیما چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 12:45 ق.ظ

میبینی چقدر بی گوشی میشه به کارای عقب مونده رسید؟؟؟؟منم واسه 48 ساعت از گوشیم دور بودم ....اصلا خیلی بهم چسبید

آره واقعا! تازه به طور ملموس حس کردم چه قدر وقت پای گوشی میذاشتم!

اندر احوالات چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 09:54 ق.ظ http://andarahvalat30.blogsky.com

واقعا کاش یکی بیاد این دنیای مجازی رو از همه مون بگیره به زندگیمون برسیم

هی وای!!!

ارغوان چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.bakhtyar.blogsky.com

بیا جلو و بلند بگو : سلا م !من گلابتون بانو هستم . انقد ساعته که پاکم :)

nobar جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 02:30 ق.ظ http://nobarvaghambar.persianblog.ir

کاش موبایلامون تنظیم خود به خودی داشت که تاکارامون و تموم نکردیم روشن نشه بعد همه به کارامون برسیم چون خدایی تا وقتی گوشی مشکلی نداره ناخواداگه همش تو دنیای مجازی هستی

آره این طوری هم خوب بود!

گیلاس آبی جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 01:25 ب.ظ http://thebluecherry.blogfa.com

میشه بگید کجا و کی حراجی شروع میشه؟حدودش را بگید هم خوبه
منظورم اسم و ادرس مغازه هست
برای گوشی میپرسم
مچکرم

من که نگفتم حراجی گوشیه!!!
الان آخر فصله خیلی از مغازه ها برای پالتو و بوت و ... حراج دارن. من منظورم اون بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد