پاییزه پاییزه, برگ درخت می ریزه


عاشق هوام وقتی این مدلی می شه! این هوای خنکی که میاد,نم بارونی که می زنه, لباس های گرمی که از کمد در میاد...  هوا که این جوری می شه حال منو یه جور خوشایندی می کنه. اون وقت بساط پاییز بازی راه میافته! پاپوش های دستباف خودمو پام می کنم, یه پتوی گرم و نرم از زیر رخت خواب ها در میارم و می ذارم رو مبلای نشیمن, یه عود با بوی گرم مثل دارچین یا کاکائو روشن می کنم, یه قوری چای با هل و دارچین و گلاب دم, می شینم زیر پتو, چایی می خورم و بافتنی می بافم...



پیاده روی صبحگاهی تو هوای پاییز هم امسال یک توفیق اجباری به مناسبت پیش دبستانی رفتن گل پسره که بسیار کیف می ده و بساط پاییز بازی رو کامل می کنه!

دو هفته هم هست که بالاخره دارم می رم باشگاه و بدنم داره نرم می شه و به ورزش عادت می کنه. چند نفر هم که بهم گفتن لاغر شدی, دیگه خیلی خوش خوشانم شده!!!


پی نوشت مادرانه: قشنگی پاییز کامل می شد اگر این همه ویروس و مریضی توش پخش و پلا نبود! از وقتی اولین باد پاییز اومد خانوم کوچولو مریض شد, دو بار بردمش دکتر و تازه یک روزه که تبش قطع شده.


نظرات 20 + ارسال نظر
دختر خوب سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 04:14 ب.ظ http://goodgirl1393.blogfa.com/

سلام گلی جون ...
چقدر قشنگ نوشتی : پاییز بازی ... نگاهت که به زندگی قشنگه ، زندگی هم داره برات قشنگ پیش میره ...
انشاالله نگاهت هر روز قشنگتر از دیروز و زندگی برات آرامش بخش تر از هروز ...
پاییز بازی خوش بگذره ...

سلام
ممنون از لطفت. انشاالله همین طور باشه!

لیلی سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 04:21 ب.ظ

ببخشید شما چه جوری با بچه کوچیک می تونید پسر بزرگتون رو برسونید مدرسه بعدش هم کلاس ورزش برید.. من که واقعا توی این زمینه مشکل دارم

خوب صبح ها که دخترم پیش شوهرم می مونه معمولا. ظهر ها هم میبرمش با خودم!
برای باشگاه هم نزدیک خونه مادرشوهرم ثبت نام کردم میذارمش اونجا بعد میرم.

سمانه سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 04:41 ب.ظ http://weroniika.blogfa.com/

کلاس ورزش رفتنم آرزوست
یعنی شده برام ی تابو فکر می کنم با بچه کوچیک سخت باشه ،مجبوری بچه رو توی خواب یا بیداری با خودت ببری و از اون طرف هم توی سالن نذاره به ورزش کردن برسی

منم مدتهای مدید بود آرزشو داشتم! من دخترمو با خودم نمیبرم. باشگاه نزدیک خونه مادرشوهرم میرم؛ میذارمش اونجا.

فرناز سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 06:15 ب.ظ

خیلی پستهات را دوست دارم. بوی زندگی میدن

آفرین سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 08:26 ب.ظ

خیلی خوب توصیف کردید منم این روزها و حال و هواشو خیلی دوست دارم.
نمی شد ما همسایه شما می بودیم؟

کاش میشد! خیلی هم خوب بود!

طـ ـودی سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 10:44 ب.ظ http://b-namoneshon.blogsky.com/

ایشالله زودتر خوب بشه خانوم کوچولو
مریض بودن کوچولها اصلا خوب نیست :(

انشاالله. ممنون.

سمیرا چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 07:58 ق.ظ

چقدر دلم میخواد بیام باشگاه....

خوب بیا!

مهلا چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 08:40 ق.ظ

چقدر قشنگ مینویسی حال وهوای روزهای زندگیت رو،انشاالله هرروزش قشنگتر از دیروز باشه،فقط کم مینویسی!

ممنون از لطفت. باور کن فرصت نمیکنم!

زن متاهل چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.man159.blogfa.com

باشگاه رفتن و اب کردن این چربی دور شکم بعد از بارداری برای من هم ارزوی دست نیافتنی شده
ولی تا حالا که راه حلی پیدا نکردم
با وجود کار از 8 تا 4 عصر و بعد دوتا بچه هی..........
مواظب خانم کوچلو باش
من هم عاشق پاییز و حال هواشم

تو که واقعا حق داری! هر چند قطعا با این همه مشغله خیلی بیشتر از باشگاه رفتن کالری می سوزونی!

عسل نصیری چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 02:54 ب.ظ http://asalnasiri.blogfa.com

یعنی ایران انقد هوا سرد شده؟؟؟؟؟من هنوزم روزها کولر روشن میکنم وگرمه!!!ولی خیلی حال و هوای قشنگی با حرفات برام به تصویر کشیدی ایشالا که دخملی هم زود خوب بشه اسفند دود کن ویروس سرماخوردگی تو خونه نمونه و هوا تصفیه بشه

بله چند روزه که سرد شده!
ممنونم.

حکیم بانو چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام. چه همه کار خوب.
مواظب خودتون باشید.
گلای نازتو ببوس.

ممنون از لطفت.

فانوس پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 08:47 ب.ظ http://mimfanoos.blogfa.com

چه لذت بخش
دلم خواست

شیدا جمعه 25 مهر 1393 ساعت 10:01 ق.ظ http://mohammadivu.blogfa.com/

سلام ودرودم برشما /وب سایت مفیدی تهیه کردید .خدا قوت...


فراخوان ختم صلوات 3روزه

به نیت همه خوانندگانی که تو ختم حضور داشته و متوسل به بانو نرجس میشوند.....

دوستانی که تمایل دارندنیت کنند اسمشونرا بنویسند من وارد لیست میکنم..

. از امروزجمعه تا روز یکشنبه فرصت دارید

روزی 313 تا صلوات را به نیت حاجت خودتون نذر بانو نرجس ع کنید و انشالله حاجت روا باشید ...التماس دعا

آفرین جمعه 25 مهر 1393 ساعت 10:02 ق.ظ

خانم کوچولو بهتره؟

بله خدا رو شکر.

برای تو شنبه 26 مهر 1393 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

سلام
عزیزم اولین پاییزش درست میگم انشالله که دیگه خانوم کوچولومون سرما نخوره و حسابی کنار مامانش از پاییز لذت ببره

سلام
ممنون از لطفت. انشاالله

آرمان یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 07:56 ق.ظ

http://armantrytobebetter.blogfa.com/
وقت کردی بخون من رو!

مرجان یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام عزیزم
این تغییر فصل و تغییر آب و هوا بد به سر بچه ها میاره. 2 هفته پیش رفتم ایران. پسرم (یک سال و سه ماهشه) فقط روز اول و دوم خوب بود و طفلک از روز سوم افتاد رو سرماخوردگی و آب ریزش بینی و تب شبانه و استفراغ و گرفتگی بینی و ...
2-3 روز هم قبل از اومدن تب 39/6 گرفت... طفلی فقط گریه می کرد و منو صدا میزد! خدا رو شکر الان خوب شده و فقط اسهال داره.... ولی کوچولوی نازنین من اینقدر مریضی کشید و اذیت شد که الان خیلی ضعیف شده و موقع راه رفتن یه وقتایی میخوره زمین!!
حالا که برگشتم سر خونه زندگیم انشالله زود زود رو به راه بشه و برگرده به روزای سرحالی و شیطونیش!
انشالله کوچولوی شما هم سالم سالم باشه که من یکی به هیچ وجه تحمل بیماری بچه ها رو ندارم!

سلام
انشاالله مریضی از همه بچه ها دور باشه.

مهسا میم یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 02:10 ب.ظ

گلی جون خوبی دلم برات تنگ شده
میشه یه پست بذاری با عکس از خودت و گل پسر و دخمل کوچولوت!!
همیشه به یادت هستم
فقط کمی تنبل هستم همین

به به! مهسا خانم گل!
این که خیلی شد!!!
دل به دل راه داره.

بهاره دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 09:15 ق.ظ http://myyass.blogsky.com

چه خانم فعالی !خیلی خوشم اومد مخصوصا از عود روشن کردن.میشه لطف کنی بگی چجوری پاپوش میبافی فکر کنم خیلی سخت باشه؟ شما قلاب بافی هم بلدین؟

ممنون از لطفتون!
نه سخت نیست. خیلی مدل داره من یه مدل ساده شو پارسال تو وبلاگم یاد دادم. این پستو ببینین:
http://golabatoonbanoo.blogsky.com/1392/11/08/post-239/%D8%A8%D8%A7%D9%81%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86-2

قلاب بافی هم بلدم!

آلما شنبه 17 آبان 1393 ساعت 02:55 ب.ظ http://alma65.blogfa.com

درود بانو جان....وبلاگتون دنبال می کنم .....عالیه

ممنون از لطفتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد