می رم مدرسه!


امروز رسما مهر ماه ما آغاز شد! امروز که ساعت هفت صبح بیدار شدم, صبحانه حاضر کردم, گل پسر رو باز ناز و نوازش بیدار کردم, بعد از شنیدن تمام غرغر هاش مبنی بر این که خسته اس و می خواد خونه بمونه و معطل کردنش برای خوردن صبحانه, حاضر شدیم و بنا به خواست خود گل پسر , پیاده و با خوندن آیت الکرسی رفتیم سمت مدرسه تا گل پسر اولین روز دوره پیش دبستانیش رو شروع کنه! خداحافظی می کنیم, می بوسمش, می سپرمش دست مستخدم مدرسه و با لبخند بدرقه اش می کنم. در حالی که تو دلم کلی آرزوهای قشنگ و شیرین دارم براش!



 هفته های اخیر, بر عکس سال های قبل, دلم نمی خواست مهر ماه بیاد و از این که هر روز صبح زود مجبور باشم بیدار بشم, گل پسر رو حاضر کنم, ببرمش مدرسه و ظهرها هم برم دنبالش چندان دل خوشی نداشتم, اما حالا امیدوارم زندگیمون نظم و ترتیب بگیره و منم فرصت کنم بیشتر به کارای خودم خصوصا باشگاه رفتن که مدت هاست تو فکرشم, برسم!


نظرات 23 + ارسال نظر
پرنیا شنبه 5 مهر 1393 ساعت 10:47 ق.ظ http://bazigooshi63.blogsky.com/

به سلومتی و دل خوووووووووووووووش

آفرین شنبه 5 مهر 1393 ساعت 01:21 ب.ظ

براش موفقیت و شادکامی و سربلندی آرزو می کنم.

ممنون از محبتت.

سمیرا شنبه 5 مهر 1393 ساعت 02:23 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

مبارک باشه مدرسه رفتن گل پسرت...راستی منم دربه در دنبال باشگاهم توی این تهران....هرجا پیدا میکنم میگن فقط صبحا کلاس داره برای خانمها تو جایی رو سراغ داری که عصرم کلاس داشته باشه؟

ممنون سلامت باشی
اینجا که میخوام برم عصرها هم کلاس داره. خواستی بگو شماره شو بذارم برات.

زهره خاموش شنبه 5 مهر 1393 ساعت 02:25 ب.ظ

تبریک میگم

ممنون.

من و دخملی شنبه 5 مهر 1393 ساعت 05:11 ب.ظ

wow
چه نوآموز پیش دبستانی شیک و خوش تیپی!!!!
دوستم گریه ات نگرفت آیا؟؟؟
من همش فکر میکنم اگر بره از من جدا بشه حتما گریه ام میگیره.. با این که چهار سال هم مهد رفته!!!!!


نه اما خیلی هیجان زده شدم!

Noshoo شنبه 5 مهر 1393 ساعت 07:29 ب.ظ http://Noshoo63.blogfa.com

پسرت خیلی آقاست ماشاله خدا حفظش کنه

سلامت باشی.ممنون.

زهرا مرادی یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 01:29 ق.ظ

ای جان ؛ چه برق شادی تو نگاهشه

برای تو یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 01:55 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

سلام
خدا برات حفظش کنه انشالله که همیشه موفق باشه این گل پسرمون

سلام
ممنون. انشاالله

زن متاهل یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 08:22 ق.ظ

انشالله دانشگاه ببریش
گل پسر خوشکل ما
شاد باشید در کنار هم

انشاالله.ممنونم.

مهتاب۲ یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 10:24 ق.ظ

گلی جون از این دوران نهایت استفاده رو ببر. این‌که با گل پسر باشی نهایتش تا پایان دوره ی دبستانه. وقتی دبستانو تموم کنه دیگه حاضر نیست همراه تو خیلی تو خیابون قدم بزنه.. باشگاه هم بچسب که ایده ی خوبیه

هی روزگار!
باشگاه داسم نوشتم دارم میرم.

بانوی تابستان یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 10:57 ق.ظ

ای جوووووونم ببوس روش رو بانو! ماشالله باشه اینقدر این گل پسر گله !!!!

سلامت باشی.

سمیه یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 11:55 ق.ظ

به سلامتتیییییییییییییی چه تیپی ، خدایی صبح زود پاشدن سخته ولی به نظرم بیرون رفتنش سختتره من می گم یا ادم یهو بمونه خونه یا یه هو صبح تا ظهر اینطوری سختمه

سخت که هست اما تنوعه!

سمیرا یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 02:49 ب.ظ

ممنون میشم اگه شماره بدی و آدرسشم بهم بدی

چشم!

آنا یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 02:55 ب.ظ

آخ دلم ضعففف رفت واسه اون ساعت بستنش

حکیم بانو یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 03:44 ب.ظ

مبارک باشه گلابتون جان.

ممنونم.

ابان یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 07:15 ب.ظ

ای جان ..چه گل پسری ...

مینو یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 11:14 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

امیدوارم این دوره برای پسر عزیزتون مفید باشه۰اگه مربی های خوبی داشته باشن برای سالهای بعد میتونند خیلی خوب پایه گذاری کنند۰میخوام بگم این دوره خیلی مهمه۰

انشاالله همین طور باشه.

رویای 58 سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 03:55 ب.ظ http://ا

چه خوش تیپ!!!!!

سارا سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 10:11 ب.ظ http://biadonyabesazim.blogfa.com

چه آب و شونه ای. موفق و موید باشه.
ولی راستش دلم برای مدرسه رفتن تنگ نمیشه.

ممنونم.
منم همین طور!

فلفل چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 10:37 ق.ظ

عاقو رمز رو تو وایبر گذاشتم براتئون

تشکر عروس خانم!

emasis چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 03:48 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

ایشالله به سلامتی و دل خوش

سلامت باشین.

emasis چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 03:49 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

یاد خودم افتادم

سمیه شنبه 12 مهر 1393 ساعت 09:00 ق.ظ

سلام گلی جونم.من تازه با وبلاگت آشنا شدم یه چیز جالب بگم که ما هم سن هستیم و هم رشته و هر دو وکیل با این تفاوت که من تازه باردارم و میخوام برای اولین بار مادر شدن رو تجربه کنم و مسلما شما تجربه ت از من توی این زمینه بیشتره.راستی گلی جون با این همه استعدادت تو رو خدا ارشد بخون واقعا حیفی بخدا تازه دانشگاه تهران درس خوندن واقعا یعنی نخبه بودن توی رشته خودت عزیزم.منتظر جوابتم از اشنایی باهات خیلی خوشحالم.

سلام خانومی. خوشحالم از آشناییتون. انشاالله فرزندتون صحیح و سالم به دنیا بیان.
نمی دونم! بدم نمیاد وقتی بچه ها بزرگتر شدن ادامه تحصیل بدم. اما تو یه رشته دیگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد