دانشجویان جدید فامیل


دخترعمه کوچیکه امسال دانشگاه قبول شده. علی رغم تمام حرفایی که راجع به خراب کردن کنکورش می زد و التماس دعاهاش مبنی بر این که معجزه ای بشه و بتونه قبول بشه, رتبه اش خوب شد! دیشب فهمیدم علوم سیاسی دانشگاه تهران قبول شده و این یعنی قراره بره دانشکده حقوق و علوم سیاسی درس بخونه. جایی که من دوازده سال پیش واردش شدم و چهار سال توش درس خوندم با کلی خاطره. برای همین از دیروز مدام یاد خاطرات دانشگاه می کنم و یه جورایی دلم تنگ شده برای اون روزها و حال و هواش! وقتی تماس گرفتم برای تبریک گفتن, براش کلی آرزوی خوب کردم و گفتم امیدوارم حالا که داری می ری دانشکده ای که من رفتم, خاطرات قشنگ تری بسازی و موفق تر باشی!

 


خواهر شازده هم معماری قبول شده و امشب که مثل هر هفته قرار بود شام بریم خونه پدری شازده, بنده طی یک اقدام توطئه گرانه شازده رو تیر کردم که خواهرت رشته به این خوبی قبول شده, مامان و بابات نمی خوان برای قبولی دختر یکی یه دونه ته تغاریشون یه سور درست و حسابی تو یه رستوران به دردبخور به ما بدن؟! برای همین هم شازده تلفن کرد و همه حرف های منو از قول خودش به مامانش گفت و بالاخره قرار شد به احتمال زیاد امشب بریم فشم جهت سورخورون!



+تبریک ویژه به فلفل خانوم  نازنین برای ازدواجش و فائقه عزیز برای تولد دوقلوهای نازش, همراه با کلی آرزوی خوب!


نظرات 8 + ارسال نظر
عسل نصیری پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 04:02 ب.ظ http://asalnasiri.blogfa.com

سلام عزیزم مهمانی خوش بگذره ایشالاوالا من بیشتر دلم میخواد از این سنگینی و از این روحیه در بیام و نی نی جون بیاد و حال و هوامونو عوض کنه تازشم اصلا از انتظار خوشم نمیاد ولی باز از خدا میخوام سروقت دنیا بیاد و نی نی جون اصصصلا عجله نکنه!!!

سلام
ممنون.
می دونم سخته اما خیلی زود میگذره! انشاالله به سلامتی دنیا بیاد.

آفرین پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 04:21 ب.ظ

چه قدر خوبه که این قدر خبرهای خوب می شنویم.

حکیم بانو پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 04:26 ب.ظ

ما هم دو تا کنکوری داشتیم یکی داروسازی قبول شده یکی شهرسازی.نوش جونشون.

چه خوب!

فلفل پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 09:12 ب.ظ

خیلی خیلی ممنونم از تبریکت بانوی عزیزم
خیلی خیلی ممنونم بابت راهنمایی های خوبت


خوشبخت باشه عروس خانوم گل!

emasis جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 12:06 ق.ظ http://emasis.blogsky.com/

مبارک باشه پس

سلامت باشین.

شیما جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 12:00 ب.ظ

چقدر خوب که خبرهای خوبی میشنویم...ماهم چند تا کنکوری داشتیم که قبول شدن و پنج تا هم ارشد قبولی داشتیم...اصلا یه حس خوبیه...
مهمونی و سور خوش بگذره...ایشالا همیشه از این سورها و خبرهااا

انشاالله همه شون موفق باشن هم چنین شما!

کوثر دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 12:23 ق.ظ http://manare.blogsky.com

سلام
حالا توطئه سور خورون به نتیجه رسید؟!
ان شاءالله همیشه به شادی...

سلام
بله!
اما کلی هم بابت کادو پیاده شدیم!!!

سارا سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام من خیلی وقته که میخونمت اتفاقا منم ورودی 82 دانشکده حقوقم واقعا دلم لک زده برای اون موقعه ها

سلام
خوشحالم از آشناییتون. دانشگاه تهران بودین؟ یعنی همدیگه رو می شناسیم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد