چشنده!


ماه رمضون امسال و پارسال, من با این که به خاطر خانوم کوچولو زیاد نتونستم تو مهمونی های افطاری مامانم و مامان شازده کمک حال باشم, اما یه نقش خیلی مهم و اساسی پیدا کردم که از کس دیگه ای برنمیاد: چِشنده!!! از اون جایی که بقیه روزه هستن و نمی تونن متوجه طعم غذاها بشن, من می چِشم و متناسب بودن شوری و ترشی و شیرینی رو تایید می کنم!




هیچی مثل بارون سحر گاهی امروز, بعد چندین روز هوای داغ و دم کرده نمی تونست حال آدمو خوب کنه! بعد نماز صبح پنجره اتاقو باز گذاشتم و با بو و صدای بارون خوابیدم و کیف کردم! این قدر حالم خوش شده بود که خواب دیدم دارم دوباره عروسی می کنم و لباس عروس پوشیدم!!! البته مشترک مورد نظر همچنان شازده بود!

خدایا خیلی شکرت به خاطر این لطف بزرگ! یه کاری کن این هوا یه کم خنک تر بشه. من برای خودم نمی گم, این روزه داران عزیز اذیت می شن تو این گرمای وحشتناک!


نظرات 15 + ارسال نظر

خدایا میشنوی حرفهای مرا ، درک میکنی احساسات این قلب زخم خورده مرا ؟!
چرا سکوت ؟ چگونه باید بشنوم پاسخت را در جواب این دل صبور ؟!

علی جمعه 13 تیر 1393 ساعت 01:38 ب.ظ http://ploton.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری به من هم سربزن خواستی لینک داشته باشیم به
من خبربده متشکرم
عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

دل آرام جمعه 13 تیر 1393 ساعت 01:53 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

چه نقش کاربردی ای. چقدر لازمه وجود همچین شخصی مثل تو توی مهمونی های ماه رمضون

قطعا همین طوره!!!

من و دخملی جمعه 13 تیر 1393 ساعت 02:33 ب.ظ

بلی بلی. مام اون زمانا نقش چشنده رو داشتیم بعد با یه نیشخند بزرگ این کارو میکردیم که بالاخره روزه نگرفتنمون یه جا به درد خورده!:دی
دیروز سحرم بارون اومد منو مامان رفتیم تو بالکن هوایی عوض کردیم.خدارو شکر به خاطر بارون

آره دیگه باید روزه نگیریمون یه کاربردی داشته باشه!!!

گلابتون جمعه 13 تیر 1393 ساعت 07:12 ب.ظ http://golabetoon.blogfa.com

چه نقش مفیدی! ایشالا حاجت همه رو از خدا بخوای ....و خودتم حاجت رو بشی گلی جونم...چقدر مهمونیهای افطارو دوست دارم

ممنون. انشاالله. به همچنین.

شیما شنبه 14 تیر 1393 ساعت 12:11 ق.ظ

دقیقا همین کارو از منم میخان ،با این تفاوت که من حس چشایی باهمه فرق داره و نقشم مفید نییییییس...

چرا فرق داره؟!

رویای58 شنبه 14 تیر 1393 ساعت 01:09 ق.ظ

چه نقش خوبی..........

نبات شنبه 14 تیر 1393 ساعت 01:15 ق.ظ

خیر باشه خوابت ایشالا ...صدقه بده

دختر خوب شنبه 14 تیر 1393 ساعت 02:37 ق.ظ http://goodgirl1393.blogfa.com/

منم وقتی روزه نیستم ... همه قبله مهمونی جلو همه ابروم و میبرن میگن بده این بچشه روزه نیست حالا اقایونه فامیل م حضور دارن .... یه وضی میشه ها ... یه بارم دامادم داشت انار دون میکرد .... مامانم میگه بده بچشه که ببینه انار ترشه یا شیرین ... دامادم خودش خجالت کشید به بهونه گوشی از اتاق رفت بیرون
آمین

ای بابا! این جوری که خیلی ناجوره!!!
البته الان همه می دونن من به خاطر شیر دادن روزه نیستم!

حکیم بانو شنبه 14 تیر 1393 ساعت 09:33 ق.ظ

چه نقش مهمی.
راستی چرا تو خوابا همیشه زوجمون شوهرمونه؟ یعنی برای اونا هم همین طوره؟

نمی دونم. تو خواب هم دست از سرمون برنمی دارن!!!

انار شنبه 14 تیر 1393 ساعت 12:15 ب.ظ http://ladypomegranate.persianblog.ir/

چه تیتر باحالی ! آدم یاد اینایی که پیشمرگ سلاطین میشدن میفته !!!

مسئولیت مهمی گردنته ها ، من همین الانش یه عاااالمه مردم آزاری اومد تو ذهنم ، باشد تا در شرایط مناسب اجراشون کنم


پس چی؟ دیشب تو مهمونی یادم رفت سوپ رو بچشم کم نمک بود! همه گفتن تو مگه نچشیده بودی؟!
چه مردم آزاری هایی؟!

shima شنبه 14 تیر 1393 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام من خواننده ی خاموشت هستم البته برای تولدت کامنت گذاشتم
راستش خیلی ذهنم درگیره و فکر کنم فقط شما میتونی کمکم کنی
من با دفتر خاطرات مینا و خود مینا خیلی ارتباط صمیمی داشتم البته از نوع مجازی و خیلی واسش دردو دل میکردم که یه دفعه نمیدونم چی به سر وبلاگش اومد و منم چند بار واسش کامنت گذاشتم تا دیروز که یه ایمیل در جواب کامنتم از طرف مینا اومده که یه شماره یا ادرس بده باهات صحبت کنم
خیلی تعجب کردم
به نظرتون واقعا مینا بهم ایمیل زده؟ یکم هم میترسم چون خیلی از مشکلات زندگیمو با مینا در میون میذاشتم٬ امکان داره اگه حک شده باشه به اونا دسترسی پیدا کنه؟
اگه لطف کنی کمک کنی خیلی ممنونت میشم

سلام
من با مینا مطرح کردم. جواب داد بهتون ایمیل میزنم.

یک تجربه ساده شنبه 14 تیر 1393 ساعت 02:27 ب.ظ

موفق باشید...،
من مهمونی داشتم، دادم پسرم غذا رو بچشه، میگه خوبه البته من که سلیقه تو رو نمیدونم
چند روز پیش هم میگه یه برادر بیار، حتما برادر، چون دختر ۹سالش بشه باید روزه بکیره، اون وقت هر بار مهمون داشتیم بده برادرم غذا رو بچشه. آخه منم باید ۸ سال دیگه روزه بگیرم کسی نیست برات غذا بچشه

سلامت باشین.
چه پسر عاقل و آینده نگری!
خوب راست میگه. یه برادر بیار براش!!!

shima شنبه 14 تیر 1393 ساعت 10:44 ب.ظ

مرسی عزیزم
خیلی لطف میکنی

براتون ایمیل زدم.
خواهش می کنم.

شیما یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 11:47 ق.ظ

اخه من اصلا اهل نمک نیستم و نمیفهمم غذا نمکش کمه
معمولا همه چیو بی طعم میخورم

کار درستی می کنی! فقط به درد چشنده بودن نمی خوری!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد