ماه مبارک


ماه رمضون هم اومد و من مثل پارسال و بر خلاف سال های قبلش, نه خونه تکونی کردم, نه خرید و نه هیچ کار خاص دیگه ای. امسال هم مثل پارسال نمی تونم روزه بگیرم و ماه رمضون اون صفا رو نداره برام...

دیروز که فکر می کردم احتمالا کل ماه رمضون رو نمی تونم به خاطر شیر دادن به خانم کوچولو روزه بگیرم و حس و حال ماه رمضون رو نداشتم و حالم گرفته بود, یادم اومد پارسال چه قدر تو ماه رمضون به خاطر ویارم بدحال بودم. بعد خدا رو شکر کردم که امسال حالم خوبه و دخترم هم صحیح و سالم تو بغلم! یه کم حالم بهتر شد! عصر که برنامه ماه عسل رو دیدم و محمد طاهایی که پارسال گمشده بود و حالا کنار خانواده اش و باز یادم اومد پارسال چه قدر موقع افطار و سحر برای پیدا شدنش دعا کرده بودم, خیلی حالم بهتر شد! بعد هم که یهو قرار شد با دوستم سین بریم امامزاده ای که اونا هر سال اولین شب ماه رمضون می رن و رفتیم و زیارت کردم, حالم خیلی خوش شد دیگه! دارم سعی می کنم بدون روزه گرفتن از ماه رمضون استفاده کنم و لذت ببرم!


ماه رمضونتون مبارک. انشاالله این ماه پر از خیر و برکت معنوی و مادی باشه برای همه مون.

التماس دعا.



این سجاده و مفاتیحمه که امیدوارم انشااالله تو این ماه مبارک همدم های خوبی برام باشن!

 

ادامه مطلب ...