روز تولد خود را چگونه گذراندید؟!

 دلم می خواست روز تولد سی سالگیم خیلی خاص باشه, سورپرایز بشم, هدیه های خوب بگیرم... یه جورایی هم خاص شد البته! خانوم کوچولو بیشتر از هر روز نق زد و گریه کرد, گل پسر وسط گریه های خانوم کوچولو تا تونست حرف زد و مغزم رو خورد,شازده هم که پنج شنبه ها یا سرکار نمی ره یا زود میاد خونه, شب اومد! اقلا نشد که خودم برم برای خودم هدیه بگیرم و خوش بگذرونم! در نتیجه تا حد زیادی دپرس شدم و دلم برای خودم سوخت که روز تولدم همین طوری الکی گذشت!

شبش طبق معمول پنج شنبه ها شام خونه پدری شازده بودیم. سر راه به اصرار خودم یه کیک گرفتیم و بعد شام خوردیم, چند تا عکس گرفتیم و یه بلوز هم کادو گرفتم.

برای جمعه شام مامانم اینا و برادرم اینا و مادربزگ مادریم رو که تو ایام عید دعوتشون نکرده بودم و گفته بودن برای تولدم میان, دعوت کرده بودم. از ظهر با شازده مشغول تدارک شام بودیم. غذا به انتخاب شازده فقط پیراشکی بود ولی درست کردنش خیلی زمان برد! خصوصا که عصر هم برامون مهمون اومد. پسرعموی شازده با خانوم و پسرش اومدن عید دیدنی و یه دو ساعتی هم نشستن. برای همین کلی کارمون عقب افتاد و با این که زود شروع کرده بودیم, آخرش هول هولکی شد! اما خوشبختانه همه خیلی خوششون اومد و از اون همه پیراشکی فقط دو تا دونه اش موند! بعد شام هم کیک تولد رو آوردیم و  دست زدیم و شعر خوندیم (البته نه زیاد چون خانوم کوچولو می ترسید!) و داداش بزرگم چند تا عکس به دردبخور ازمون گرفت. کادو هم یه مبلغ کوچولویی پول و یه شلوار و یه چادر نماز گرفتم. شازده هم یه ادکلن بهم هدیه داد.



قبل تولدم چند بار گفته بودم گوشی موبایلم ایراد پیدا کرده و بعدش با خنده می گفتم تولدم نزدیکه! شازده هم می گفت باور کن اوضاع مالی خیلی خرابه!!! ولی من خوش خیال پنج شنبه شب که دیر کرد نشستم برای خودم خیال بافتم که شاید رفته برای من یه کادوی باحال بخره! زهی خیال باطل! البته ادکلن هم خوبه, ولی چندان هیجان انگیز نیست وقتی دو تا شیشه که هنوز به نصفه هم نرسیده از قبل داشته باشی و یکی هم تازه عیدی گرفته باشی!!! به هر حال اوضاع از پارسال بهتر بود که هیشکی برام کادوی تولد نخرید و آخرش خودم رفتم برای خودم هدیه گرفتم!!!


از همه دوستان و خوانندگانی که لطف کردن و برای پست قبل کامنت گذاشتن بسیار ممنونم. سورپرایز از طرف شما بود با اون همه کامنت محبت آمیزتون که حسابی خوشحال و دلگرمم کرد!



نظرات 29 + ارسال نظر
اندر احوالات شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 11:45 ق.ظ http://andarahvalat30.blogsky.com

تولدددددددددت مبارک دوست خوبم
ببخش من دیر رسیدم
ایشالا همیشه شاد و خندون کنار خانواده خوبت باشی
و سالهای بعد کادوهای بهتری بگیری

ممنون. زیاد هم دیر نرسیدی.
انشاالله.
الباه کادوهای امسالم نسبت به سال های قبل بهتر بود. من یه کم پرتوقع شدم!!!

ارغوان شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.bakhtyar.blogsky.com

ای رفیق جان.من و ما انگار باید به این وضع عادت کنیم که لذت بخش باشیم و احساس خرج کنیم و یکنواخت نباشیم برای همسر و بچه ها.اما زندگی یکنواخت شود.برایمان احساس کم بگذارند و خانه را با تمام ریخت و پاشهایش ،دو دستی تقدیممان کنند.

زندگیه دیگه! همیشه اون جور که می خوایم پیش نمی ره!
چه دل پری داری خواهر!

سمیه-حسابدار شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 12:53 ب.ظ

آخیییییییییییییییییییییییییییی!روم سیاه!شرمنده دیرتر از همه من تبریک گفتم!ببخش!خیلی خجالت کشیدم !حالا آیکون خجالت هم هنگ کرده مجبورم چند تا آیکون بی ربط بذارم.....



با شرمندگی تمام


تولدت مبارک گلی جونم

وای عزیزم! دشمنت شرمنده این چه حرفیه؟!
ممنونم از لطفت.

بلورین شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 01:18 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

تولدت مبارک...به قول خودت خوبیش این بود که بهتر از پارسال برات بود...همینم غنیمته...دعا کن همینجوری پیش بره تا سال های آینده چیزای بیشتر و بهتری نصیبت بشه

پس چی که غنیمته! امیوارم همین طور باشه!

قاصدک شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 01:29 ب.ظ http://solu.blogfa.com

تولت مبارک گلابتون بانو ....

گلابتون بانو میخوام بهم درست کردن پیراشکی رو یاد بدی، بچه های خراسانیمون تو خوابگاه جز غذاهای دسته اولشون بود :))

ممنون
پیراشکی خیلی مدل داره. ما گوش چرخ کرده و پیاز و فلفل دلمه ای و جعفری و قارچ و سوسیس رو تک تک تفت دادیم و همه رو با هم قاطی کردیم. بعد هم همراه پنیر پیتزا و پنیر چدار لای خمیر یوفکا پیچیدیم و تو روغن سرخ کردیم.

غریبه شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 02:29 ب.ظ

تولدت مبارک
یه چیزی در گوشی خیلی زرنگ بودی که تو سی سالگی هم شوهر داری هم بچه
تو فامیل ما که پر از دخترهای سیو چند ساله که شبا سر بی همسر رو بالش می گذارن
الحمدالله جنس ات که جوره
از حرفای یدفعه دلگیر نشی تو از دختر من دو سال کوچکتری و از پسرم دو سال بزرگتر

ممنون!
واقعا خیلی زرنگم؟!
نه چرا دلگیر بشم؟!

هدیه شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 02:54 ب.ظ

میدونی گلابتون بانو
خوشم میاد ازت چون همیشه راضی هستی
الان اگه این پست رو من میخواستم بنویسم با کلی غصه وبغض واشک مینوشتم که چرا اونی که دلم میخواست نشده.
واسه همین روحیه خوبته(ماشااله)که من همیشه میخونمت
بازم تولدت مبارک

همیشه هم راضی نیستم ولی سعی میکنم زیاد ناراضی نمونم!
خوب همیشه که اون جوری که ما می خوایم نمیشه! همینم خیلی خوب بود شکر خدا.

روجا شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 03:28 ب.ظ http://north79.blogfa.com/

تولدت مبارک بانو جون.
انشالله با روزهایی پر از عشق و شادی و آرامش به 31 سالگی برسی. امیدوارم بزودی یه گوشی خوشگل هم کادو بگیری، خدا رو چه دیدی؟ شاید بخوان روز زن سورپرایزت کنن.

ممنون
انشاالله. نه بابا! از این خبرا نیست!!!

تکینه شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 04:26 ب.ظ http://etesaa.blogfa.com

ممنون دوست عزیزم. مشکلات مجالی برای نوشتن و سر زدن به دوستان نذاشته بود.

انشاالله همه مشکلاتت به زودی دود بشن برن هوا!

لیلی از شیراز شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام گلی جون. قشنگ و واقعی مینویسی. نوشته هاتو دوست دارم. منم دو تا بچه دارم. زندگیمون بعضی جاها خیلی شبیه همه.
تولدت مبارکککککککککک

سلام
ممنونم. خدا بچه هاتونو حفظ کنه. زندگی مادرها از خیلی جهات به هم شبیهه!

سهیلا شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام عزیزم.
تولدت مبارک. امیدوارم همیشه لباتون خندون باشه
گفته بودین به عنوان کادوی تولدت از شما بنویسم. من تقویمی 1 سالی از شما کوچکترم ولی تجربه ای سال ها. شما 2 تا کوچولوی شیرین دارین و من هنوز حتی فکر ازدواج و قبول مسئولیتش می ترسونتم. راستش ویژگی که منو جذب وبلاگتون کرده روون نویسی تون بود. شما واقعاً زندگی رو خیلی راحت گرفتین امیدوارم زندگی هم برای شما راحت بگیره. می دونی آخه تو ذهن اکثر ماها تو اکثر اوقات یه چیزی وول می زنه که ماها داریم زندگی نمی کنیم. زندگی رو فلانی داره می کنه که رفته فلان جا مسافرت، فلان قدر پول داره و ... در حالی که زندگی شاید همین باشه، همین روزهایی که دارن میرن. راستش من آیندمو نهایت چند سال دیگه با 1-2 بچه و کلی موفقیت تو کارم تجسم می کنم ولی خب لذت بردم وقتی شما آیندتونو با شازده تو یه خونه حیاط دار نقلی تجسم کردین و گل پسر و خانم کوچولویی که آخر هفته ها می یان بهتون سر می زنن. این خود زندگیه.
یا خانم کوچولویی که امید دارین بعدها بشینه و از عشقش براتون تعریف کنه.
از طرف دیگه دقتت هم واسم جالب بود. اولین باری که واست کامنت گذاشتم سریع مچمو گرفتی یه خاطره از اون کامنت موند واسم آخه خیلی اهل کامنت گذاشتن نبودم و نیستم.
امیدوارم 100 سال دیگه وقتی با شازده تو ایوون همون خونه نقلیه نشستین خانم کوچولو و گل پسر با یک کیک و کلی نوه بیان پیشتون و تولد 130 سالگی تونو جشن بگیرن.

سلام
بله شما رو خوب یادمه! یه بار یه سوال پرسیدم فقط شما جواب درست رو دادی که خیلی برام جالب بود!
طول کشید که یاد بگیرم از زندگی تو لحظه لذت ببرم و به خوشی های کوچیک قانع باشم اما یاد گرفتم!
ممنونم از لطفتون و این همه دقت به نوشته هام!

نگین شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 10:49 ب.ظ

تولدت مبارک عزیزم :) ایشالا در کنار همسر و فرزندان گلت جشن تولد 100 سالگیتو بگیری :)
ادکلن یا گوشی موبایل که فرقی نداره ....مگه نشنیدی که میگن هرچه از دوست رسد نیکوست؟ :))

ممنونم.
همین طوره!

برای تو یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

تولد تولد تولدت مبارک انشالله که سال به سال شاد تر پارسال باشی

ببخش تبریک تولد رو دختر بهاری اما امیدوارم که سی سالگی سالی پر از روزهای خوش اتفاقات جالب و هدیه های شیرین برات باشه در مورد گوشی هم مطمئنم که به زودی دریافت می کنی می دونی که روز زن هم نزدیکه

ممنونم انشاالله.
نه عزیزم در مورد هدیه هیچ امیدی ندارم!!!

ابراهیم یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 04:59 ق.ظ http://www.namebaran.blogfa.com/

سلام
تولدتون مبارک
انشا الله بعدا که دست شوهرتون پر شد براتون یه گوشی خوب می خره
انشا الله 100 ساله بشین و سال های سرشار از شادی رو بگذرونید

سلام
ممنون

مامان رضا و مهدی یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام عزیزم.بزرگترین کادو و خوشحالی برات این باشه که یه مادرایی مثل من هر روز صبح قبل از اینکه کارتابلم رو باز کنم وبلاگ شما رو می بینم بعد کارهام رو شروع می کنم . همیشه همین طوره دنیا اونجوری که ما می خواهیم جلو نمی ره از خدا ممنون باش که دو تا فرشته سالم و یه شوهر خوب داری

سلام
بله خواننده های این جا که با این همه ابزار لطف و محبت بهترین هدیه رو به هم دادن. از شما هم ممنونم.
از این بابت که خدا رو شکر. از همین هدیه ها هم خیلی راضیم!

شیما یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 10:09 ق.ظ http://midwife21.blogfa.com

پستت برام آشناس...حرف دلمه..منم یه پنج شش سالی هست روز تولدم کادوی دل خواهمو میخام اما هیشکی به رووش نمیارهانگار منو نمیبینن

ای بابا! چه قدر ما طفلکی هستیم!!!

مهسا یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 11:49 ق.ظ http://khateraaat.bloga.com

سلام تولدت مبارک

ممنون.

ب یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 12:02 ب.ظ http://abnoor.blogfa.com

با کمی ناخیر تبریک میگم تولدتو دوست عزیز . امیدوارم تولد سال بعدت پر باشه از هدیه راستی راستکی و خبرهای خوش و سفرهای شاد.

ممنونم.انشاالله.

مهتاب2 یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 12:05 ب.ظ

گلی هنوز خیلی جوونی، میگن اوج زیبایی زن تو 34 هست، تو هنوز 4 سال دیگه وقت داری برسی به اون سن، من میخوام جای تو باشم
سی سالگیت مبارک...

واقعا؟! البته من همیشه توهم خود زیبا بینی دارم و احتمالا اگه 70 سالم هم بشه فکر می کنم در اوج زیبایی هستم!!!!!!

ممنون.

مارال یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.memoryy.persianblog.ir

سی سالگی تون مبارک.
امیدوارم تولدهای بعدی به هدایای دلخواه تون برسید.

ممنون
انشاالله!

یادداشت های مینا یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 02:42 ب.ظ

همین کادوهای کم هم غنیمتیه گلابتون... ولی جدا خودتم تو پست قبل گفتی و شکرانه اش رو به جا آوردی ولی همین که مادرت در کنارته بهترین هدیه اس به نظر من... اینم یه بوس خوشگل از طرف من
آیکون بوس نداری چرا؟

پس چی که غنیمته!
آره واقعا بودن همه شون نعمته.

پانیذ یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام عزیزم تولدتون مبارک باشه. کادوها هم مبارک باشه.
از هاشور ابروتون راضی هستین؟میشه لطف کنین بگین هزینه اش چقدر شد؟

سلام.ممنون
آره راضیم. البته باید برای ترمیمش برم. من 200 تومان دادم.

باران سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 09:07 ق.ظ

ببهشید که من دیر فهمیدم دیروز هم که اومدم اینجا غیر از پست اول بقیه برام باز نشد
تولدت مبارک انشالله 120 ساله شی

ممنونم. سلامت باشی.

سی سی جون دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 12:41 ب.ظ http://aghazadeh.niniweblog.com

ای جانم گلابتون عزیز. منم متولد اول فروردینم. تا یکی دو سال پیش همه چیز خوب بود . البته نه این که همه بهم کادو بدن، نه! فقط همسرم بود که بهم کادو میداد و خواهرم که کیک برام می پخت. چون از چند روز مونده به عید قنادی ها دیگه میرن تو نخ شیرینی های عید.
اما امسال! نه از کادو خبری بود، نه از عیدی و نه از کیک تولد! (البته چون خواهرم پارسال از ایران رفت دیگه نبود که برام کیک بپزه)
حتی بهم تبریک تولد هم نگفتن!
امسال خیلی ناراحت و دلگیر شدم.
اینم از روز زن! من یه گل پسر دارم و یکی دیگه هم تو راه دارم.همسرم هی گفت چی میخوای برات بخرم؟ گفتم هیچی نیاز ندارم. اما دریغ از یک شاخه گل! دریغ از یک جفت جوراب که بخره و بده دست پسرم بهم بده.
تا سال قبل همیشه برام طلا میخرید. همیشه.حتی یک مناسبت هم نبود که نخره. ولی نمیدونم امسال چی شده؟! درسته که خیلی درگیریم و کلی قسط و بدهی داریم ولی این دلیل نمیشه که نتونیم یه شاخه گل بخریم یا حتی یه روسری.
خیلی دلگیرم.

الهی! چه دل پری داری!
اشکال نداره غصه نخور. البته می دونم تو این شرایط روحیه ات حساس شده.
خدا بچه های گلت رو حفظ کنه.
خوشحالم از آشناییتون.

farrah سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 09:15 ق.ظ

Tavallodet mobarak khanoomi. Shad o bataravat bashi tahamisheh.

تنها شنبه 3 تیر 1396 ساعت 02:04 ب.ظ

ای کاش یکی به من فقط میگفت تولدت مبارک هیچ کادویی هم نمیخواستم

kimo شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 10:01 ب.ظ

m سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 12:23 ب.ظ

mn emruz tvlodme. deprsm gerim miad v...... fght 2 ta az dustam bhm tbrik goftn...... tvlode u hm mobark

مهدیه شنبه 5 خرداد 1397 ساعت 08:37 ق.ظ

عزیییییییییزم چه مظلومی تو ایشالا که صد ساله شی ایشالا تولدت مبارک باشه خواهری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد