سی سالگی

سی سال پیش در چنین روزی حوالی اذان ظهر در بیمارستان مصطفی خمینی تهران دختری که اولین فرزند خانواده بود, چشم هاش رو به روی این دنیا باز کرد...

من امروز سی ساله شدم!


خدا رو هزاران بار شکر که در سلامتی و در کنار پدر و مادر, همسر و دو تا بچه هام به سی سالگی رسیدم.


از اون جایی که سی سالگی یه سن خاصه و یه نقطه اوج, خیلی دلم می خواد امروز یه سورپرایز باحال بشم! مثلا به یه کنسرت عالی دعوت بشم! و یه هدیه درست و حسابی بگیرم, مثل طلا و گوشی موبایل! ولی خوب از اون جایی که همیشه شتر در خواب پنبه دانه می بیند, می دونم نه ازسورپرایز خبری هست و نه از کادوی این چنینی!



حالا از همه خواننده های این جا, خاموش و روشن و چشمک زن, از دوستان صمیمی و نیمه صمیمی, خواننده های قدیمی و جدید, کسایی که همیشه این جا رو می خونن و اونایی که گهگاه سر می زنن, صمیمانه می خوام که بهم بگم چه چیزی رو تو خانه مجازی من دوست دارن؟ اگر از نوشته یا دسته خاصی از نوشته ها خوشتون اومده, اگر خصوصیت خاصی رو در من یا نوشته هام می پسندین, اگر چیزی رو دوست ندارین و روی اعصابتونه, اگر سوال یا خواسته ای دارین, خلاصه هر چه می خواهد دل تنگتون رو بهم بگین!!! برام مهمه نظر شمایی که با بودنتون چراغ این خونه رو روشن نگه داشتین بدونم. می خوام این رو بذارم به پای هدیه تولدم از جانب شما! پیشاپیش از همه کسایی که لطف می کنن و برام می نویسن تشکر می کنم.



نظرات 119 + ارسال نظر
صبا پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 12:48 ب.ظ http://gharetanhaei.persianblog.ir

سلام
تولدتون مبارک . [گل]

من تا حالا واستون نظر نگذاشتم و از چند روز قبل از تولد خانم کوچولو با وبتون آشنا شدم. از اینکه از انتظارتون واسه تولد خانم کوچولو می نوشتین احساس خوبی بهم دست می داد.
من نه همسر هستم و نه مادر ولی تقریبا با شما همسن هستم. حس می کنم اگر خدا یه روز توفیق مادری رو بهم بده، منم حس مشابهی به فرزندم دارم و حتی از بدخوابی های شبانه اش هم استفاده میکنم.

خوشبختی تون مستدام. [گل] ایشالله تا سالیان سال سایه شما و همسرتون روی سر خانم کوچولو و گل پسرتون باشه.

سلام
ازآشناییتون خوشحالم.
ممنونم از لطفتون.

شادی پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 01:08 ب.ظ http://shadi2022.persianblog.ir/

سلااااااااااااااااااااااااااام

جیغ و دست و هووووووووووووووووووووووووووورا

تولدت مبارک .

فاطمه ۳۱۳ پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام گلی جون خوبی؟ شرمنده منم گهگاهی روشن شدم اما این اواخر مشغله زیاد نزاشته بود روشن بشم...چون خودمم فروردینیم و بعد ۵ روز تولد خودمه! همه نوشته هات برام شیرینه. چون فروردینیها رو عشقه...روی ماه گل دخترتو ببوس وهمچنین روی ماه پسر گلتو...انشالله سال پرخیر و برکتی داشته باشی با همسر و بچه هات و پدر ومادر نازنینت...زیر سایه مولا...

سلام
ممنون از لطفتون.

شادی پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 01:12 ب.ظ http://shadi2022.persianblog.ir/

من که فک کنم سه ساله نوشته هاتومیخونم .همیشه هم بامیل و رغبت .نوشته هاتم دوس دارم به نظرم چون خیلی صمیمانه و باصداقت مینویسی به دل مامیشینه .

سی سالگی سن شگفت انگیزیه ازش لذت ببر .

خواستم اولین نفرباشم تبریک میگم شدم دوم

بله شما که از رفقای قدیمی و عزیزی.
ممنون از لطفت.

فاطمه ۳۱۳ پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 01:12 ب.ظ

تولدت هم مبارک...۱۲۰ ساله بشی با عزت و سلامتی

شرمنده یادم رفت خوووو...

ارغوان پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.bakhtyar.blogsky.com

سلام و عرض تبریک
با تقدیم یک دنیا آرزوی خوب برای شما . امید که سالهای سال سایه تون رو سر خانواده ی عزیزتون باشه .
نوشته های بی غل و غش و بدون دک و پز شما ، منو بیشتر از هر چیزی خواننده ی اینجا کرده .
مثل خیلی وبلاگهای مرسوم جدید ، با هر تغییری عکس خونه ی چنان و وسایل چنینتون رو نمیزارین توی وب تا دل ملت رو بسوزونید . و این برای من از هر چیزی با ارزشتره . شما لوس نمینویسد . عشوه ی زنانه نمیاید . عین خیلی از ماها هستین . خودتون رو تافته ی جدابافته نمیگیرید . بازم بگم ؟

سلام
ممنون از نظر لطفت دوست تازه عزیز!

الهه پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام
تولدتون مبارک
من شما را خیلی دوست دارم، همیشه به همسرم می گویم یک خانم وکیل وبلاگ نویس هست که من عاشق خودش و طرز برخوردش با مسایل زندگی هستم. من از شما و زندگی کردن شما در لحظه ها درس می گیرم. مخصوصا دو مورد از نوشته هایتان در من خیلی تاثیر گذاشت،
یکی برخورد شما با دزدیده شدن ماشینتان
و دیگری برخورد شما با بی خوابی های شبانه خانوم کوچولو ( نوشته بودید شبهای مادر و دختری)
من هم یک دختر کوچولو دارم و وقتی دیدم شما در شرایطی که من به سختی آن را تحمل می کردم دارید لذت می برید از خودم شرمنده شدم.
من هیات علمی دانشگاه هستم ولی اعتراف می کنم شما برای من یک استاد واقعی در زندگی هستید،
باز هم تولدتان را تبریک می گویم و امیدوارم در تمامی لحظات زندگی عاشقانه همسر و فرزندانتان را از لذت محبت سیراب کنید.
ما را هم در تجربه های زیبای زندگیتان شریک کنید !

سلام
دیگه این جورا هم نیست! شما زیادی لطف داری!
خدا گل دخترتون رو حفظ کنه. خوشحالم که تونستم نگاهتون رو به شب بیداری های مادرانه عوض کنم!

آفاق پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 02:12 ب.ظ http://b-arghavani.blogfa.com

همه دلنوشته هات قشنگن

تولدت هزاران بار مبارک با ارزوی بهترینها برای تو

بولوت پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 02:23 ب.ظ

تولدت مبارک.

تولدانه پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 02:45 ب.ظ http://tavalodane.blogsky.com

تولدتون مبارک

پوران پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 02:54 ب.ظ http://kavirdarkavir.persianblog.ir/

خیلی مبارکه اینجا خیلی بوی خانواده میده ادم حس میکنه باید از همه لحظه ها خوشی ها و ناخوشی ها لذت ببره

تولدت باز هم مبارکه منم 63ام و قراره امسال 30ساله بشم!!


خوشحالم از آشناییتون.

mina پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام. اول که تولدتون مبارک.

اون چیزی که من خیلی‌ تو شما دوست دارم اینه که حس می‌کنم به یک صلحی‌ با خودتون رسیدید، برای همین من حسی که از وبلاگتون می‌گیرم آرامشه. امیدوارم همیشه این آرامش تو زندگیتون جاری باشه.

سلام
تقریبا همین طوره! ممنونم.

تمشک خانوم پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 02:57 ب.ظ http://tameshk1390.persianblog.ir

سلام تولدتون مبارک، با عرض شرمندگی حدود یکی دو ساله که خاموشم شایدم بیشتر
از سادگی نوشته هاتون خوشم میاد ازینکه میدونم دروغی تو نوشته. هاتون نیست
مثل خیلی از وبلاگا که فقط خوشی هاشون رو مینویسن نیستین، دلم قرصه که هر چی بخونم ازتون راسته راسته
عکس گل پسرتونم که میزارین من کلی کیف میکنم الانم منتظرم عکس گل دخترتون رو ببینم
انشالله همیشه شاد باشین و خوشبخت و سلامت و ارامش توی لحظه لحظه های زندگیتون باشه

سلام
از آشناییتون خوشحالم.
من همه چی رو نمی نویسم اما هر چی می نویسم واقعیه!
عکس دخترمو دو بار گذاشتم و هر با هم ده روزی بود تا حذف شد ولی باز هم میذارم.
ممنونم.

گل به سر عروس :) پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 03:14 ب.ظ http://nargolak.persianblog.ir

سلام عزیزم. تولدت مبااااارک

ایشالا سال خیلی خوبی داشته باشی از اون سالهایی که خاطره اش همیشه میمونه و لبخند به لبت میاره قلب

من ارامش و صبوری و غرغرها و واقعی بودنت رو دوست دارم. فیلم بازی نکردنت رو. کلا دوست دارم دیگه...

سلام.
انشاالله.ممنونم.

mary پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 03:37 ب.ظ http://mary

aramesheto doos daram va inke az jaryane roozmareye zendegi lezat mibari.

sara پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام از پارسال همین موقع ها خواننده همیشگی شما شدم. دلیلش چی بود؟؟؟ من هم متولد 21 فروردین 63 هستم. امروز هم متجه شدم هردومون ظهر متولد شدیم. تولدتون مبارک!!! فقط من تا الان شجاعت بچه دار شدن رو نداشتم!!! چه برسه به دوتا!!!
امیدوارم همیشه در کنار خانواده موفق و سالم باشید. تولدمون مبارک!!!

سلام
از آشناییتون خوشحالم همزاد عزیز! تولدتون مبارک.

اِماسیس پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 04:37 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

اصولا" من تو پستای تولد نمی تونم یه کامنت بذارم و سقف و شیشه وبلاگ رو پایین میارم

ولی خب اینجا ....

حیف که دست و بالم بسته هسد

تولدتون مبارک باشه
ای بابا ، رسمی کامنت گذاشتن چقد سخته!

به به! دوست قدیمی و کامنت گذار پر و پا قرص!
ممنون.

اِماسیس پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 05:01 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

چه چیزی رو دوست داریم؟

والا چون گفتیم این خونه مجازی پس اونو اولویت میدم
والا شما اینجا رو تنها نذاشتین بر عکس بعضیا که تا تقی به توقی خورد خدافظ ، حاجی حاجی مکه

یعنی من فکر نمی کردم بعد از بدنیا اومدن خانم کوچولو بیاین و چند روز بعدش پست بذارین

دیگه هستن دوستانی که این شرایط رو دارن دیگه ، 4 ماه از اینور میرن ، 6 ماه از اونور میان

من واقعا به اینجا دلبستگی دارم. امیدوارم هیچ وقت طوری نشه که اینجا رو ترک کنم!

مهدی موچین پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 05:12 ب.ظ

با نهایت شرمندگی کامنتی اشتباهی و تلخ برای شما نوشتم که برای شما نیست . ضمن عرض پوزض و شرمندگی تقاضا می کنم کامنت بنده را سهو محض تلقی و پاک فرمایید . آدرس بلاگ اسکای را با یکی دیگر از سرورها اشتباهی زدم . ممنونم حلالم کنید

مهرگل پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 05:12 ب.ظ

مبارک باشه زمینی شدنت!
انشالله 100 ساله شی

یه احساس نزدیکی خاصی باهات میکنم نمیدونمم چرا! به خاطر اینم میخونمت


شما لطف داری!

اِماسیس پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 05:14 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

========================
در خواست؟

تحریم اینکه گفتن :

+نظرات آقایون با عرض شرمندگی پاک می شن
=========================

من به شدت این رو مخمه!

به 2 دلیل
اول اینکه اینکار اون شخص فقط باعث میشه اگه من رفتم وبش هیچوقت آدرس وبم رو براش نذارم و هویت خودم رو براش مشخص نکنم و دوم

مگه نبود هک وبلاگ گروهی خانم فانتزی
عاشق اون وبلاگ بودم ، بخاطر خصومت یه نفر با یه نفر دیگه کل وبلاگ رفت رو هوا؟چرا؟


حالا هر چقدم بگه که وبلاگش یه چیز شخصیه و هر چی دلش بخواد توش بنویسه ، نه اون شخص ، خیلی ها محترمانه اینو نوشتن . دستشونم درد نکنه ولی خیلی ها همینمم ننوشتن و حذف میکنن

بلاگفا هم خوب بهانه ای داده دست اون مدیر وبا


بعد چرا بقیه آقایون پا سوز یه عده ی قلیلی بشن؟


امیدوارم به گوش اونایی که باید برسه برسه و نه اینکه دوباره داستان قبل تکرار بشه بدتر از قبل ایندفعه!

من که با حضور آقایون مشکلی ندارم. ولی در مورد بقیه کاری از دستم برنمیاد!

لیلا مامان سارا پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 05:22 ب.ظ http://leilatav38@gmail.com

توللللللللدت مبارک خانمی

یک جرعه آرامش(بانوی بهار) پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 05:39 ب.ظ http://yekjoreearamesh.blogfa.com

سلام عزیزم تبریک میگم امیدوارم سالهای سال در کنار خانواده روزهای خوبی داشته باشی با آرزوی بهترینها براتون

سلام.
ممنونم.

آیدا پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 05:45 ب.ظ

تولدت مبارک گلابتون بانو
از این خصوصیت خودت خوشم میاد که نرم و روون مثل آب جاری زندگی می کنی. مشغله های کاری و زندگی هیچ کدوم از کوره تو رو از کوره به در نمی بره. برخلاف خیلی از هم جنسای خودمون هیستریک نمیشی. از اتفاقات خوب و بدی که برات افتاده می نویسی و زندگی رو چه خوب و چه بد همون جوری که هست می گیری و می بینی. به نظر من در پس اسم گلابتون بانو یه زن خردمند و متعادل وجود داره که در سن سی سالگی در اوج بلوغ ذهنی قرار داره

این طورا هم نیست. زیاد پیش میاد از کوره در برم اما معمولا زود بر می گردم به کوره!!!

مهدیس پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 05:49 ب.ظ http://meslemaah.persianblog.ir

تولدت مبارک گلی جون.
من سادگی و صمیمیت و نوع قلمت رو دوست دارم.چیزی هم اینجا آزارم نمیده.

ممنونم.

سحر پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 06:00 ب.ظ http://26oct.persianblog.ir

تفولدت مبارک ان شالله صد سال زنده باشی

ثنا پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 06:03 ب.ظ

تولدت مبارک
1. تقریبا هم سن وسالیم
2. روش زندگیت و نگاهت به زندگی

ممنون.

اِماسیس پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 06:03 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

یه صمیمیتی تو نوشته هاتون هست ، یعنی چطور بگم!
خودمونی هستین!این خیلی خوب و عالیه!

+انشالله 120 ساله شین

یه کی پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام
تولدتون مبارک باشه خانومی
از دلایل خوندنتون اینه که صداقت و صفا و سادگی و صمیمیت توی نوشته هاتون هست و زندگیتون یه بعدی نیست و تجربیات خوبی دارید و به خوبی منتقلشون میکنید
خدا کنه با همسر و بقیه ی خانواده! تولد 100سالگیتونو جشن بگیرید و اون موقع از گذشتتون راضی باشید.

سلام
خیلی ممنون از نظر لطفتون.

اِماسیس پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 06:08 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

من از اینجا چند تا خاطره دارم!

1) فکر کنم 2 سال پیش بود ، روز تولد گل پسرتون که پستشو نوشته بودید ، من اون پست رو تو مترو بودم خوندم و تبریک گفتم.

2)خیلی جاها هم بوده که مثلا" برام سوال پیش اومده و پرسیدم و جواب دایدن و تشکر زیاد و این صوبتا":)

3)میگم وکیل خاموش رو یادتونه ؟ وب مارگزیده؟

1) آره یادمه!
2) سوال رو باید جواب داد دیگه!
3) اینو یادم نیست متاسفانه!

زهرا خواننده خاموش پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 06:40 ب.ظ

دوست دارم که هم سن منی
دوست دارم که مذهبی هستی اما دگم ومتعصب نیستی
دوست دارم که خوب توصیف می کنی آدم خوب درکت میکنه
دوس ندارم شوهرت اینقدر غرق کار
دوس ندارم کار وکالت کساد شده
دوست دارم لوس و ناز بیار نیستی خودساخته و مستقلی
قسمت خاطراتت کاریت رو از همه بیشتر دوست داشتم
دخترتم دوس دارم منم دختر میخوام اما حتی یه شوهرم ندارم هه

ممنون که همه دوست داشتنی ها و نداشتنی ها رو نوشتی و ممنون که روشن شدی!
انشاالله به زودی ازدواج می کنی و دختر دار هم میشی!

نیلوفر پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 06:41 ب.ظ

تولذت مبارک خانم :) همیشه خوب و خوش و سلامت باشی.
من از همه مطالبت خوشم میاد :)

ممنون.

نجمه پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 06:42 ب.ظ

تولدت مبــــــــــــــــارک

نوشته هاتو دوس دارم چون خیلی با صداقت و ساده و دلنشین مینوسی

عمر پربرکت و با عزتی داشته باشی در کنار همسر و گل های نازت :)

خیلی ممنون از لطفتون.

م پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 07:46 ب.ظ

تولدت مبارک انشالا عمرت با برکت باشه و به همه آرزوهات برسی و از خانوم کوچولو یه خانوم تموم عیار مثل خودت بار بیاری
مهمترین خصوصیت شما اینه که به قول مادرم " زنیت " دارین از مد روز ! که غر زدن به زمین و زمانه پیروی نمیکنید ، راحت وصمیمی هستید

ممنون.
اگه این طور باشه که خیلی خوبه!!!

آفرین پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 08:02 ب.ظ http://mylivesky.blogsky.com

[:S004تولدتون مبارک.
صداقت و صمیمیتی که تو نوشته هاتونه رو خیلی دوست دارم

ممنون عزیزم.

سمیه-تهران نوشت پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 08:10 ب.ظ http://tehrannevesht.blogsky.com

تولدت خیلی خیلی مبارک کاش زودتر می دونستم و واست کلی از کتاب هامو می فرستادم دوست بدی ام دیگه شرمنده همیشه سلامت باشی و شاد در کنار خونوادت
من حس توی نوشته هات رو دوست دارم در عین سادگی اموزنده و جالب اند

ممنون. این چه حرفیه عزیزم؟! حالا فرصت هست!

فلفل پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 08:32 ب.ظ http://felfelane.persianblog.ir

گلابتون جان تولد 30 سالگیت مبارک امیدوارم سایه پر مهرت بر کانون خانودت مستدام باشه

گلی جان خیلی برام جالبه شما چند سالگی ازدواج کردین که 2 تا دیسته گل دارید

ممنون
19 سالگی!

عطیه پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 09:27 ب.ظ

منم همیشه جزء خاموش ها بودم! یه سالی هست می خونمتون فکر کنم! اولا که تولدتون مبارک و سال های سال با سلامتی و شادی روزگار بگذرونین در کنار عزیزانتون!
دوما: من اینجا رو دوست دارم به خاطر مرتب آپدیت شدنش و به خاطر اینکه روزمره رو خیلی خیلی قشنگ می نویسین! قلمتون ساده است ضمن اینکه جذاب هم هست. به قول یکی از کامنت ها، انگار به یه آرامش و صلح درونی رسیدین که همون رو پابلیش می کنین!

شاد و سلامت باشید بانو

سلام
خوشحالم از آشناییتون و ممنون از نظر لطفتون.

مینا پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام تولدتون مبارک، من هم 63 ای هستم یه دختر 2 ساله دارم،. وبلاگتونو دوست دارم بخاطر چند تا دلیل یکی بخاطر اینکه زود زود آپ میکنی و آدم و خوشحال میکنی، دوم چون نوشتنتون صاف و بی ادعاست و حقایقه. و سوم اینکه فکر میکنم بهم شبیهیم یه جورایی و در اخر ارزوی سلامتی برای شما و خانواده‌ی محترمتون دارم

سلام
خوشحالم از آشناییتون.
خدا گل دخترتون رو حفظ کنه.

شیرین پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 09:54 ب.ظ

گلابتون عزیز و مهربون من خواننده خاموشی هستم که هر روز وبلاگتون رو چک میکنم ... تولدت مبارک باشه خانووووم ...ایشالا همیشه سایت بالا سر پسر و دختر کوچولوی خوشگلت باشه ..منم صاف و ساده و بی ادعابودن نوشته هاتون رو دوست دارم..تا به حال هم چیزی ندیدم که رو اعصابم بره ..همه نوشته هاتون و تجربه های زندگی تون که اینجا نوشتین برام مفید بوده ..تازه تقریبا میشه گفت زود به زود آپ میکنید ..راستی خوش به حالتون که تو سی سالگی دو تا فرشته آسمونی دارین .

سلام
خوشحالم از آشناییتون.
خیلی ممنونم از لطفتون.

نسا پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 10:08 ب.ظ

عزیزم تولدت مبارک
من خواننده خاموشتم و سادگی و صداقتی که در نوشته هات موج میزنه دوست دارم و همچنین از اعتقاد قلبیت به خدا لذت میبرم و نوشته هات راجع به گل پسر و خانوم کوچولو هم عاشقشونم

ممنون
نظر لطفتونه.
ازآشناییتون خوشحالم.

اِماسیس پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 10:14 ب.ظ http://emasis.blogsky.com/

اومدم با اجازتون دوباره نظر بدم

تو این چند مدت که حدود 2 سال و خرده ای هست ، خیلی اوقات شده که مثلا" نوشتین همسری خیلی غرق کار هست و اینا ، کاش اینطوری نباشه

بعد یه پیشنهاد دارم ، شما که قلم خوبی دارین چرا خاطرات شغل خودتون نمی نویسین و چاپش نمی کنید؟

بعد یادتونه من پرسیده بودم که پرونده ازدواج هم قبول می کنید یا نه ؟ آخه کمتر به این موضوع پرداختین

خواهش می کنم. کامنتدونی در اختیار شماست!

کاش نبود اما چاره ای نیست. شرایط این جوری ایجاب می کنه!

در حد کتاب شدن که نیست! تا حالا چند بار به سرم افتاده که بفرستم برای همشهری داستان شایدم فرستادم.

آخه برای ازدواج که کسی سراغ وکیل نمیاد!!!

آبینه پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 10:32 ب.ظ http://minoo1382.blogfa.com

اینجاخودزندگی جریان داره ومن دوستش دارم.تولدت مبارک.

ممنون.

helen پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 11:02 ب.ظ

ba salam,tawalodeton mobarak.arezoye salamati wa shadi baraye shoma wa famileton daram. man az sadegi wa esalate shoma kheyli khosham miyad . axe sofreye eftareton yadetone? kheyli be delam neshast. wa chon eteghadi be mazhab nadaram, baram neweshtehaton ke base mazhabi dare Ziyad jaleb nist, omidwaram narahat nashin.

سلام
خوشحالم از آشناییتون.
ممنونم
نه ناراحت نشدم. اینم نظر شماست!

مهربون خانوم پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 11:23 ب.ظ http://emruzchekhabar.blogfa.com

تولدت مبارک خانومی.
من از نوشته هات وشم میاد با اینکه روزانه مینویسی ادم یه چیزی هر دفعه یاد میگیره.

ممنون. لطف داری.

الهام ک پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 11:34 ب.ظ

من از نگاهتون به زندگی خوشم میاد...این وبلاگ رو وقتی میخونم احساس میکنم زندگی درش جریان داره...بوی محبت و یه زندگی خونوادگی گرم رو میده
راستی تولدتون مبارک

خوشحالم که نوشته هام این حسو بهتون می ده! ممنون.

نبات پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 11:38 ب.ظ http://unman.persianblog.ir/

تولدت مبااااااااااااااااااارک

من خودتو دوس دارم

عکس هم دوس دارم...عکس بذار

ممنون.
چشم عکس هم میذارم!

پرنده گولو پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 11:46 ب.ظ

تولدت مبارک عزیزم
خیلی هم مبارک
ان شالله برای پنجاه سالگی ات همچین پستی بنویسی و سالم وسرحال کنار عزیزانت باشی
من شاکر بودنت رو دوست دارم. بیشتر از همه ی چیزهایی که توی وبت میخونم همین شاکر بودنته که توی کلماتت موج میزنه و برای من خیلی دلنشینه

خیلی ممنون.
چند وقته این حس توم زیاد شده. خوشحالم که تو نوشته هام هم اومده و به تو منتقل شده!

مامان مترجم جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 12:09 ق.ظ

تولدت مبارک عزیزم. ان شالله که همیشه خوش و خرم باشی و هر چی از زندگی می‌خوای بهت بده:) خوش به حال خانوم کوچولو و برادرش که مامان گلی مثل شما داره...راستی من عکسایی که توی هر پست می زاری رو خیلی دوست می دارم:))

ممنونم. انشاالله.
خوشحالم از این بابت چون گاهی خیلی برای پیدا کردن عکس مناسب می گردم!

شیما جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 12:26 ق.ظ http://midwife21.blogfa.com

اول از همه تبریک فراوون برای تولدت...بهترین هارو برات ارزو دارم...
دوم اینکه :
من چند ساله وب نویسم و کمتر وبلاگیه که بتونم باهاش ارتباط برقرار کنم...فکر کنم اینو میشه از وبم فهمید...
شما یکی از بهترین دوستای وبلاگیه من هستی و با ذوق و اشتیاق فراوون میام تا اینجارو بخونم...چون از واقعیت ها مینویسی...خیلی صاف و صادق از زندگی می نویسی...و اهل پز و این حرفا هم نیستی...خیلی هم انرژی مثبتی (نه مثل شیمای این روزا و وب بی روحم)
حست رو دوس دارم...و اینکه خیلی خوش برخورد و دوستانه هستی...
منم دوس دارم روز تولدم یه جور خاص سورپرایز بشم اما خب هیچوقت اتفاق نمیفته...چون همیشه واقیت با رویاهامون فرق داره...
مهم اینه خدا کی سورپرایزمون میکنه...

ممنون
دل به دل راه داره عزیزم!
راست میگی! کاش خداسورپرایزمون کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد