اولین روزهای سال 1393

روز اول سال نو مثل سال های قبل تو خونه چهار تا مادربزرگ های من و شازده و گذشت. هر چند که یکی از مادربزرگ ها _ مادربزرگ پدری شازده_ امسال بینمون نبود و چهل روز قبل سال نو بعد چندین سال بیماری و زمین گیری از دنیا رفت. شاید برای همین بود که می خواستم تمام لحظه هایی که خونه مادربزرگ هام بودم _ناهار خونه مادربزرگ پدری و شام خونه مادربزرگ مادری_ رو ببلعم و ازشون لذت ببرم و مقداریش رو هم با دوربین ثبت کنم تا یادگاری بمونه برای سال هایی که شاید عزیزامون بینمون نباشن و این دورهمی ها نباشه که امیدوارم حالا حالاها اون سال ها نرسه...



از روز دوم عید هم مثل مرغ کرچ نشستیم تو خونه! نه حس و حال عید دیدنی رفتن دارم نه گشت و گذار! سخته با یه بچه کوچولو! فقط کانال های تلویزیون رو بالا پایین می کنم, آجیل و شیرینی می خورم _ که در نتیجه شون احتمالا نه قطعا بعد تعطیلات از این هم کپل تر می شم!_ و صد البته به اعضای خانواده سرویس می دم!


حس و حالم قبل عید خیلی بیشتر بود. به لطف دوست عزیزی که برای خریدهاش من و بچه ها رو هم همراه خودش کرد, کلی تو خیابون ها گشتم و کیف کردم از همهمه و شلوغی دم عید! جالب ترین قسمتش هم رفتن به شهر کتاب بود و گشتن بین کتاب ها در حالی که خانوم کوچولو تو بغلم بود و دست گل پسر تو دستم و هر دوشون هم داشتن غر می زدن!!! هر کی از کنارم رد می شد با تعجب یه نگاهی به من و بچه ها می انداخت و احتمالا فکر می کرد چه آدم خجسته ای هستم که با این وضع دارم کتاب می خرم یا شایدم فکر می کردن چه قدر فرهنگ دوستم!!! اکثرا هم یه خوش و بشی با خانوم کوچولو می کردن. نتیجه هم شد خرید سه تا کتاب برای گل پسر و چهار تا کتاب برای خودم که از قبل نشون کرده بودم. البته کتابای نشون کرده ام بیشتر بودن, اما با اون وضع امکان گشتن بیشتر نبود. این ها رو هم چون جلوی چشم بودن برداشتم, از قیمت بالای کتاب هم نگذریم البته! امسال مانتو و شلوار و کیف و کفش نگرفتم, رفتم کتاب خریدم!



 

کتاب هایی که گرفتم:


      



  

"پسران گل" و "دختر نفرین شده" رو خریدم چون کلا نوشته های فریبا کلهر رو دوست دارم و بیشتر کتاباشو خوندم. محبوب ترین کتابای دوره نوجوانیم هم نوشه فریبا کلهر بودن! ( هوشمندان سیاره اوراک و امروز چلچله من) هر چند می دونم خیلی ها به خاطر این که مدام نوشته هاش از حال به گذشته می ره و پایان مشخصی هم نداره, خیلی نمی پسندن! "دختر نفرین شده" کتاب جدیدشه و دیدن این که پرفروش ترین رمان ایرانی ماه شده ترغیبم کرد بخرمش!
"سرخی تو از من" رو قبلا تعریفش رو شنیده بودم و می خواستم بخرم ولی پیدا نکرده بودم تا چاپ جدیدش رو گرفتم.
"پیش از آن که بخوام" رو هم به معرفی نازنین گرفتم و قبل تعطیلات یه روزه خوندمش! خیلی جذاب بود برام. داستان های معمایی رو خیلی دوست دارم. بقیه کتاب ها رو هنوز سراغشون نرفتم!
نظرات 9 + ارسال نظر
زن متاهل یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام گلی جان
سال نوات مبارک انشالله درکنار بجه ها وبابایشان خوب شاد باشی
وسال سرشار از موفقیت را پیش رو داشته باشی
خانم کچولو چطوره؟
خوابش خوبه ؟
پسر من با اینکه خیلی خیلی (بزنم به تخته) بچه آرامی هستش ولی با آنهم تا هنوز خوابش منظم نشده
چطور میگذره این روزها
منکه با بچه برگشتم سر کار
از خونه ماندن خسته شدم همش غصه هام میامد جلو روم
دیگه خوب خوش باشی گلم

سلام
خوبیم شکر خدا
به همچنین. ممنون از لطفت.

زن متاهل یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 03:47 ب.ظ

کامنت بالایی خصوصی بود

فاطمه باران یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 06:49 ب.ظ

هر کی باید به بهانه ای بمونه تو خونه منم باید به بهانه ی این نی نی که تو دلمه و همین امروز فردا باید بدنیا بیاید محکوم به خونه موندنم همه بهم میگن الان وقت زایمانه

انشاالله به سلامتی به دنیا بیاد. این روزای آخر سخت میگذره!

ابان یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 11:11 ب.ظ http://abanam.blogfa.com

هیچ کدام از این کتاب ها را نخواندم

ابراهیم یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.namebaran.blogfa.com/

سلام
سال نو مبارک
قلم خانوم کلهر عالیه
البته از پسران گل خیلی خوشم نیومد
و کتاب پیش از آنکه بخوابم رو نخوندم اما خیلی ازش شنیدم

سلام
ممنون به همچنین.
چرا؟ من تازه شروع کردم.

sep!deh سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 12:54 ب.ظ http://lahzehayesepid.blogsky.com

آفرین به این اراده!!!
اگه لطف کنی یک توضیح کوچیکی در مورد کتاب دختر نفرین شده بدی ممنون میشم، که اگه با سلیقه من مطابقت داشت برم بخرمش، مرسی ..

من هنوز نخوندمش. اما یه سرچ کنی کلی اطلاعات ازش هست!

یاس خاکی چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 02:04 ق.ظ

سلام عیدت مبارککککک

علیک سلام
عید شما هم مبارک.

چغک چه چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 03:28 ب.ظ

خیلی کار باحالی کردین که کتاب خریدین

بلورین شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 01:45 ب.ظ http://boloorin.blogsky.com/

به به خانوم کتاب دوست حتی در شرایط سخت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد